
Kod nas se Suzukijeva Grand Vitara više ne nudi, ali je ovaj model i dalje dostupan u Južnoj Americi, gde se sada pojavio i u novom specijalnom izdanju.
Suzuki je naime u Brazilu ponudio i Grand Vitaru 4Sport, koja je dostupna samo sa 4WD pogonom, manuelnim ili automatskim menjačem, modifikovanim ogibljenjem, povišenim klirensom, novim točkovim i gumama.

Tu su i elementi na eksterijeru u grafitnoj boji, natpis 4Sport na prednjim vratima, kao i kožni enterijer.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Imao sam vitaru prve generacije. Punih 12 godina. Bila je kao jarac za terensku vožnju, mali Wb ( 220 cm), dobar klirens (20 cm), mala dužina (oko 360cm), reduktor, blokada. Bila je "za teren" u rangu lade nive, ali je malo manje trošila. I imala "lakši volan". I bila relativno tiha do nekih 110 km/h. I "nije imala gepek".
moron
Koji motor i koliko je trošila ?
Koliko na asfaltu, a koliko van ?
Motor je bio "G16A", benzinac, 75 ks, van grada ( "regionalno" ) od 8,5 na gore, grad oko 11-12 ( kao i autoput ), ako divljaš po snegu i do oko 16-18, a terenski "po radnom času".
Rezervoar je bio samo 42 litra. Tuga od autonomije.
moron
Po terenu kao po snegu ili jače. Meni WJ 2,7crd oko 12-14 grad, na otvorenom oko 8 + ( zavisi od brzine ) a po terenu uz maltretiranje i penjanja uz jake uzbrdice može i do 20.
Da je dizel taj tvoj bio, verovatno bi dosta manje trošio.
Nije mi jasno što u Nivu ne ture dizel, potrošnja joj nije jača strana.
Pit
Bila je varijanta Nive sa PSA motorom, 1.9 dizel. Taj motor je bio samo na papiru PSA, ali je kvalitet bio uzasan. Kao kod Felicije 1.9d. Svi mislili da je kao u Wagenima, a ono 10 puta losijeg kvaliteta. Ugradjeni delovi drugorazrednih proizvodjaca, katastrofa.
Moron
Aaaa, svalercino! Vozio si kratku svaler-Vitaru! Mora da je bila soft-top. '90-ih su devojke otkidale na taj autic. Kad se nocu ode na Kosutnjak, sa uklonjenim krovom...jedino sto treba da pazis je da ne prepumpas! A i ako prepumpas, jbs ga, jednom se zivi!