
Dok čekamo na novu genearciju Audija A8, nemačka marka je predstavila i Plus verziju aktuelnog Audija S8.

U pitanju je dakle još snažniji Audi S8, koji u ovoj Plus varijanti ima 4.0 TFSI V8 biturbo motor sa 445 kW/605KS i 700 Nm (sa overboostom privremeno i 750 Nm).

Ovo je dovoljno da sportski sedan od do 100 km/h sada ubrza za 3,8 sekunde i da postigne el. ograničenih 250 km/h (sa dynamic packageom opciono i 305 km/h).


U paketu su i osmostepeni tiptronic menjač, quattro pogon na sva četiri točka, vazdušno oslanjanje, komplet 21-inčnih točkoca sa gumana 275/35, karbon-keramičke kočnice, anthracite-gray kočiona klešta, sportski izduvni sistem sa gloss black izduvnim cevima, spojler na prtljažniku (opciono i od ugljeničnih vlakana), retrovizori u gloss black izdanju ili od ugljeničnih vlakana, mat crni detalji na eksterijeru, zatamnjena zadnja svetla, gloss black zadnji difuzor, ekskluzivna floret silver boja eksterijera, prednja svetla sa Matrix LED technologijom, crni kožni enterijer sa Arras red šavovima, aluminijumski i piano black detalji u enterijeru, Bose surround sound sistem, MMI navigation plus & MMI touch...

S8 Plus će kupcima biti dostupan od novembra, i to sa standardnim međuosovinskim rastojanjem, dok njegova cena u Nemačkoj iznosi 145.200 evra.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
beton auto...
zasto trebaju da ponude i rs8? zasto postoji s65 amg jel?...koma...
16:08
Zasto nude RS6 kad ima S6 ?
Ili RS4 kad vec ima S4 itd.
Al dobro, razumem da ko nije probao V12, ne moze da razume.
Zasto Ferrari i Lambo nude V12 ?
Kad imaju i slabije.
V12 je vrh, zato.
V12 mnogo lakse nosi, mocniji je.
Kao kad bi se uporedio 3,0 dizel sa 2,0 dizelom.
Takva je razlika otprilike.
MB,
Hmmm, S63 0-100 4.0s, S65 0-100 4.3s
http://www.mercedes-amg.com/sl63.php?lang=eng#vehicle_overview_section
Ovaj link je za SL, neće da mi prebaci na S
Poz
Raziel
63 je awd 65 samo rwd.
Razlika je kako ga nosi V12, na leru, igra se sa njim, ko pero.
A razlika je i u zvuku, do 200-300 i preko. : )
Ako neko ima problem sa razumevanjem, nek postavi sebi pitanje da li bi pre izabrao V8 ili W12 Bentli Conti GT. : )
Fali RS8 sa 12 cilindara! V ili W, svejedno. Moze cak i turbo, samo da je 12. Pored V12, lep zvuk imaju V10 i redni sestak. Sve ostalo su razliciti nivoi pr.enja i brundanja.
@ OP
Status R8, u hijerarhiji, se zna. Ona mora biti ispod Hurakana. Tako je i prvi R8 bio ispod Galjarda.