
Nakon nekoliko godina na tržištu, Lexusov sedan GS je doživeo i manju restlizaciju, a proširena je i paleta motora. Kao i obnovljeni LX 570, i GS facelift je premijeru doživeo na događaju Pebble Beach Concours d’Elegance u SAD-u.

Vizuelne izmene kod Lexusa GS modelske godine 2016 obuhvataju doterivanje branika, agresivniji prednji gril, bi-LED prednja svetla, kao i izmenjenu grafiku zadnjih svetala i novi dizajn alu točkova.

Možda i najveća novoost jeste da će se u ponudi naći i nova verzija GS 200t sa zadnjim pogonom, i to sa 2,0 litarskim turbo benzincem sa 180 kW241KS i 349 Nm obrtnog momenta. Motor je uparen sa osmostepenim automatskim menjačem, a po fabričkim podacima prosečna potrošnja goriva na autoputu iznosi 7,1 l/100 km.

U gami ostaju i verzije GS 350 (sa 3,5 litarskim V6 benzincem sada pojačanim na 311KS i 379 Nm), kao i hibridni GS 450h sa 3,5 litarskim V6 benzincem, elektromotorom i CVT menjačem.

Treba pomenuti i standardnu navigaciju kod verzija GS 350 i GS 450 h, veći 4.2-inčni dsiplej na instrument tabli, par novih boja za eksterijer i enterijer, kao i Lexus Safety System + (podrazumeva Pre-Collision System i Pedestrian Detection, Lane Departure Alert, Intelligent High Beam i All-Speed Dynamic Radar Cruise Control).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Prednji deo i dalje škripi.
Pozadi su uradili dobar posao vrhuhnski izgleda:
http://www.netcarshow.com/lexus/2016-gs_200t/1024x768/wallpaper_09.htm
Prethodni volan mi je bio bolji.
Uglavnom uspeo FL, pozadi neuporedivo bolje sada izgleda.
Nije ni spreda toliko loš kada se bliže pogleda:
http://www.netcarshow.com/lexus/2016-gs_200t/1024x768/wallpaper_10.htm
http://www.netcarshow.com/lexus/2016-gs_200t/1024x768/wallpaper_11.htm
Jedino sada bok ne ide uz ovako agresivan i moderan dizajn pa malo odskače.
Ali u svakom slučaju napredak je vidljiv...
Poz