
Nakon objavljivanja prvih zvaničnih forografija i detalja o novoj Mercedesovoj C klasi Coupe, koju će javnost moći da upozna sredinom septembra na sajmu automobila u Frankfurtu, evo i njegove AMG Coupe varijante.


Mercedes-AMG C 63 Coupe će imati twin-turbo 4.0L V8 motor sa 476KS i 650 Nm, kao i sa 510KS i 700 Nm (ova potonja je S verzija), u kombinaciji sa sedmostepenim AMG SPEEDSHIFT MCT menjačem.


Slabija verzija (teška 1710 kg) će od 0 do 100 km/h ubrzavati za 4,0 sekunde (najveća brzina će biti el. ograničena na 250 km/h), a jača varijanta (težine 1725 kg) za 3,9 sekunde (najveća brzina opciono i 290 km/h).

Fabrika navodi da se prosečna potrošnja goriva kreće od 8,6 do 8,9 l/100 km, a emisija CO2 od 200 do 209 grama po km.



Insajderi su u proteklom periodu za Mercedes-AMG C63 Coupe govorili da automobil "izgleda fantastično", a uz snažan motor AMG verzija je naravno dobila i aero body kit, AMG alu točkove od 18 i 19 inča (gume 255/40 R 18 i 285/35 R 18 odnosno 255/35 R 19 i 285/30 R 19), jače kočnice, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, sportski podešeno ogibljenje, mehanički diferencijal sa zatvaračem (el. kod snažnije S vezije), doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom, kao i sisteme AMG RIDE CONTROL, ATTENTION ASSIST i COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs


Sto li se Mercedes toliko vezao za tu 63 oznaku, kad ona vec odavno nema smisla?
Pitinjo, jesi li zvao na one brojeve koje sam ti poslao?
Sta je to toliko bilo hitno danas oko 15:30, da se onoliko zuri Karadjordjevom ulicom? :)))
O.P.
Glupo bi im bilo da sad menjaju na 40 AMG ili već brojne oznake, kao što su imali ranije.
Nije 63, ali mnogi sad označavaju tako kao da ima snagu nekog većeg broja, a u stvari turbać sa manje kubika.
Nisam zvao, tek sada videh mail, kad si mi napisao.
Hvala.
Nigde nisam žurio, nego to ti je danak kad se iz Smarta sedne u pravu mašinu. :)
Pa ne moraju na 40 AMG. Mogli su da stave kao na kamionima, npr 47 ili 48 AMG za slabiju, a 51 AMG za jacu. Kad vec zapremina nema veze sa oznakom, moze bar snaga da se naznaci. Ovaj sistem bi im pasovao cak i za hibride i elektricne.
Zamisli da svaki dan punis po 10-20 KW/h bateriju na kolima. Koliki bi tek onda racun za struju bio?! :)))
@ Optimus Prime
Misliš, kad već koriste ambleme sa kamiona, mogli bi da preuzmu i oznake?
:)
Bela boja nikako. Mis siva vec vadi situaciju.
Sme neko u cokoladu da ce m4 biti bolji na stazi i sa svih 80 konja manje? :))
Bilo koja oznaka umesto "63" bi bila smislenija. Osim, ako je osnovni smisao dovođenje u zabludu, privid nečega što ovo vozilo nije.
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/08/iaa-2015-alle-bilder-und-details-zum-mercedes-amg-c-63-coupe-c205/
Pitinjo, da li si razmisljao da pazaris ovu C klasu coupe, kao zamenu za Okeja?
moron To se i ja pitam, zasto su se zakacili za taj broj 63, k'o macor za klupko?
O.P.
Ne. Nije još vreme za zamenu, a kad bude bilo, onda ćemo videti. ;)
Kad bi u ovom trenutku menjao, gledao bi neki od ova tri :
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6529718/audi-a8-30tdi-sportsitze
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6619115/mercedes-benz-s-65-amg
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6661312/nissan-gt-r
A i novi Jeep Grand je interesantan ( restajling ).
Pit
Mislio sam da, kako hvalis ovo gore, da i o tome razmisljas. Ne samo 63 AMG nego i neki jeftiniji. Znaci, C coupe ti nije ni u razmatranju. Dok si jos momak, koji ce ti ocin A8 ili S, teraj Okeja i tome slicno. Kad dodju deca, onda prostora nikad dosta (ona Alexina kolica, kad se sklope dobrano zauzmu gepek Pikasa). Tad sibnes neki karavan i teraj. Moze i pravi SUV (ne oni dzibermobili GLEc ili X6), mada vec imas Indijanca za to, ali to za zimu.
Od navedenih,
glasam za GTR, ali onda ces imati problem sa mnom-cesto cu te cimati da provozamo makinu! :)))
moron
Bez obzira što se radi o motoru od 4000cm3, ostaviše oni oznaku 63.
Verujem da će bar 50% kupaca ovoga mercedesa biti ubeđeni da voze 6300cm3.
Veoma brzo očekujem i motor od 1600cm3, ali će opet ostati oznaka "63"
Mangela
1,6 ce biti 45, posto su i taj broj aminovali. Isto tako se BMW, Lexus i Infiniti frljaju sa oznakama.
O.P.
Lep je C kupe i dobar, ali vise volim veca kola. ;)
S kupe novi mi je bez premca, ako me pitas od svih kola.
Osman je dobar, tj odlican auto, volim ja komforne mrcine. :)
GTR je najludji def, ali polako, kad dodje vreme.
Do tad, zadovoljan sam ja i ovako. ;)
Fascinantan je GTR uzivo, krupan, zvuk ima fantastican i performanse naravno.
O.P. 09:53
Jedino Audi od "P3" se drzi tacnih brojki.
Evo sad kad izadje nova E klasa, bice 500 cdi. :)
A to je 3,0 quad turbo ( od kojih dva elektro - no lag :) sa 400+ ks.
Pit
Vidjao sam par puta tamno sivi GTR mk1 po gradu.
Kod Audija bas to i cenim, sto se drzi oznaka. Ovi ostali pocese kao pre 14 godina Amd i Intel sa oznakama procesora. Nekad si znao, kupujes Pentium 4 1,7 GHz ili Athlon Thunderbird 1,4 GHz...danas je situacija kao kod Merca i BMW-a.
Autor MB 20 Avg 2015, 09:08
Ovaj 3.0 tdi i druga dva nemaju bas neke veze. Ne zna se koja je veca rupa bez dna, da li S ili GTR. Voznja 65-ice svakodnevno, to je na mesecnom nivou sa odrzavanjem, gorivom i to, nekih 2000e
Za GTR ne znam
Za A8 je mozda oko 500, jer nije ni S, a i dizel je
Poenta je da je hauba motora ostala jednake veličine kao i sa 6300cm3.
63, se tačno zna šta je... Čak su i mene uspeli da prevare, dok nisam pročitao tekst do kraja.
Ono, kubikaža Mercedesa pada, na Dciji raste. Obzirom da dele iste motore, negde će se u budućnosti sresti. Samo će ih strana asimptote deliti.
"Čak su i mene uspeli da prevare"
Uh jakog strucnjaka prevarise... :)))
Sto ne zna za dzipove preko 2 000ccm...
Inace, ova hauba je duza nego kod prethodnika, nije iste duzine.
Ja nisam neki "pratilac" MB-a i do sinoć sam mislio da 63 označava zapreminu. Kao i ranije. Ali, šipak...
mange
Pouzdao sam se u tvoje ostro oko, ali cvrc, razocarao si me, pao si na testu. ;)
Hauba je duza 6cm za tvoju informaciju, cisto da budes upucen. ;)
moron
Od pojave AMG GT-a, novi agregat je prisutan, 4,0 V8 biturbo koji menja prethodni 5,5 V8.
A cisto informacije radi, ni 6,3 atmo nije imao 6300ccm vec 6 208ccm.
Evo poredjenja sa M4 :
http://www.bmwblog.com/2015/08/20/bmw-m4-coupe-vs-mercedes-amg-c63-s-coupe-photo-comparison/
I jos jedno poredjenje :
http://www.bmwblog.com/2015/08/19/mercedes-amg-gt-s-vs-bmw-i8-comparison/
A šta kod BMW - a znači M550? Videh neki karavan. Kolika je njegova zapremina motora?
Meni je "zloupotreba" tradicionalnog načina označavanja veoma prljava prevara. Nešto kao kesica Thomi majoneza od 83 grama...
moron
Jeste.
S druge strane, kako oznaciti razlicite nivoe snage iste kubikaze ?
Kao crveno i-di kod Vagena. :)
Ili 320 a nula da bude crvena. :)
328 je isto 2,0, kao i 320.
Dakle jeste komplikovanije, ali za onog ko hoce da zna i zna, zna koliko konja , kubika ,turbina ima itd.
A imate i 328 za americko trziste koji je ekvivalent evropskom 320, dakle ima istu snagu.
Zapetljali su sve realno..
@Pit
http://cdn.bmwblog.com/wp-content/uploads/2015/08/Bild-Vergleich-BMW-M4-F82-Coupe-Mercedes-C63-AMG-S-2015-06-750x500.jpg
aj iskreno, gornja slika, s preda...uporedi?
The Mercedes Benz C63 and C63 S AMG coupes have been revealed to directly take on the M4 coupe. The two C63 coupe models share the sedan version's twin turbo 4.0L V8, but they feature different tunes. The C63 features 469 HP / 479 LB-FT torque and the C63 S features 503 HP / 516 LB-FT.
The standard coupe covers 0-60 in 3.9 seconds while the S model does it in 3.8 seconds. Both coupes utilize Mercedes' AMG Speedshift seven-speed automatic transmission.
Compare this to the M4 with its 425 HP / 406 LB-FT twin turbo 3.0L inline 6 which does 0-60 in 3.9 seconds (with a 7-speed DCT).
Sa maltene 80 konja vise je brzi 0.1 do stotke. Koja je razlika u medjuubrzanjima, ima li je uopste?
Nbb
A nisi pomenuo masu. Lakši je. Nije samo slabiji.
Elem, ima razlike još kako, pogotovo u medjuubrzanjima.
8:25
https://www.youtube.com/watch?v=C4hqCfjvkak
Nbb 00:03
Agresivniji je.
Kao što je i prethodni C63 agresivniji od novog.
Novi ide na sasvim drugi fazon, nalik na novi S kupe.
Što bi reko toma, agresivniji ne znači i lepši. :)
Eto i od njega neka pametna. :)
Ko je video uživo S kupe, moći će donekle da pretpostavi kako C kupe izgleda uživo.
NemanjaBB
evo instrumentima mereno, tuce ga M3 ko pijanog, i iz mesta, i medjuubrzanja, sta god.....
http://f80.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1263290&d=1439909438
http://f80.bimmerpost.com/forums/attachment.php?attachmentid=1263293&d=1439909438
Na prvoj slici se vidi koja je cija kolona. U pitanju je clanak iz magazina Car and Driver.
A kad smo kod mase, evo jednog BMW-a koji je tezak ako C63, gotovo identicno:
http://www.bmwblog.com/2015/08/20/2017-mercedes-amg-c-63-s-coupe-nearly-as-heavy-as-the-new-bmw-7-series/
Inace glupo je i diskutovati ko je lepsi....onima kojima je CLA prelep i C63 izuva....
Sad sam video. Fina je razlika u masi, C kupe je blizi IS F nego M4 po masi :)
C klasi novoj ne stoji ovako nabudzen izgled, deluje prefinjeno, ako me kontate, to isto mislim i za CL-a proslog, kao i za S kupea. Dok onaj model pre CL-a, koji je imao spojene buljave farove je vrh i mocno delovao u AMG izdanju. Vuku taj neki pognuti zadnji kraj, na foru Bentleya i to jednostavno nije meni bas za neko vizeulno budzenje. Prosla C klasa kupe mi je bila daleko robusnija.
M4 u odnosu na ovu C kupe deluje namrstenije i opasnije.
Zao mi je sto nije vise na E kupe, koji mi je daleko bolji za sportski izgled.
Pit
Ovo nije nalik na S kupe, ovo je maltene preslikan S kupe ako cemo iskreno :)
Sto se tice medjuubrzanja, videcemo jos, ne bih da sudim po jednom snimku, ali mecka vuce bolje. A na stazi ne sumnjam ko ce biti bolji, kao i do sada :)
Pit 20 Avg 2015, 20:34
Kubikaza je odavno prestala da bude merilo, zato i smatram da bi bilo bolje da Merdza navodi snagu u oznakama (npr. A115, C170). Dodatna slova bi mogla oznaciti da li je u pitanju benzin, dizel, hibrid ili elektro. Tada bi oznake imale nekakav smisao, ovako nemaju bas nikakav. BMW bi mogao primeniti slican sistem (npr. 314i umesto 316i sa 136ks ili 322d umesto 325d sa 218ks). Ne znam koja im je fora sa trenutnim oznacavanjem, osim zbunjivanja kupca. Sto kaze moron, prljava prevara.
O.P.
Da. Definitivno je komplikovanije i konfuznije ovako.
Izgleda da je dobrim delom i zbog toga kako zvuči.
Recimo u Americi pojačavaju brojeve koji važe za EU.
Tako se 320d tamo zove 328d itd, da ne nabrajam primere.
Pretpostavljam da je dobrim delog razlog takvog označanja zvučnije ime.