
PSA grupacija nastavlja sa osvežavanjem DS modela pa je tako restilizaciju doživeo i DS 4, što potvrđuju i ove prve fabričke slike koje su se pre vremena pojavile u javnosti. PSA grupacija je naime planirala da fotografije zvanično objavi u ponedeljak ali ni njima nije uspelo da tajnu sačuvaju do planiranog roka.

Kako bilo, obnovljeni DS 4 će moći da vide i posetioci sajma automobila u Frankfurtu (za novinare se otvara 15. septembra), i to u društvu nove verzije - DS 4 Crossback.
Kao i DS5 facelift, i DS4 facelift se ističe drugačijim prednjim delom, što podrazumeva drugačiju masku i branik, kao i doterana svetla. Takođe, i ovde nema Citroen znaka i imena.
Treba pomenuti i modernizovanu unutrašnjost sa doteranom centralnom
konzolom, novim audio sistemom, ekranom osetljivim na dodir i tehnologiju CarPlay.

Što se DS 4 Crossback verzije tiče, u pitanju je (pro)terenska varijanta sa povišenim klirensom (+ 30 mm), dodatnim zaštitnim elementima koju automobilu daju robusniji izgled, kao i sa većim alu točkovima.

DS 4 Crossback će između ostalog u gami imati trocilindrični PureTech motor sa 130 konja (u paru sa šestostepenim manuelnim menjačem ima potrošnju goriva od 4,9 l/100 km), zatim 1,6 litarski četvorocilindraš THP sa 165KS (sa šestostepenim automatikom troši 5,5 l/100 km), kao i sa BlueHDi 120 i BlueHDi 180 dizelašima (slabiji dizelaš troši 3,7 l/100 km, a jači 4,3 l/100 km).

Klasični DS 4 facelift će između ostalog moći da se dobije i sa THP benzincem sa 210KS i 285 Nm, kao i sa BlueHDi 150 dizelašem (potrošnja goriva po fabričkim podacima iznosi 3,8 l/100 km).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto via Autoforum.cz
mah... baš sam se p*zdio na jednom citroen blogu.... ovaj cpy paste dizajn nije vredan citroenovog imena, a pogotovo ne DS-ove baštine... i ako su već morali napravit još jednu verziju, zašto nisu napravili serijsku verziju onog odličnog Racing kocepta?! em je izgledao prokleto dobro, em bi bio nešto što bi izazivalo neko poštovanje kod konkurencije i kod kupaca!
ovako su u "fake SUV" samo "nakindjurili" plastikom nešto, što već u osnovi glumi "fake crossover".... idioti!
DrugMirko
meni je mnogo gori dizajnerski pravac Cactus/C4 Picasso...
@čarobnjak
dobro... ako raspravljamo o ukusu, može... jer na kraju krajeva spadamo na to, da se meni svidjaju "sisate" a tebi "plavokose" :))... i oboje smo u pravu ;).
ali... ak raspravljamo o "karakteru", "unikatnosti", "šarmu", "osebujnosti" i ostalim "adjektivima", sakojima bi trebali opisivat dizajn - pogotovo "premium" ili "near premium" vozila, kakav je DS 4 - onda moram reći, da ih imaju Picasso i Cactus više... pogotovo, nakon ovog redizajna, sa ovom prevelikom, bezveznom i kičastom "kineskom" maskom... po mom mišljenju trebali su (ako je već trebalo na njega kaćit taj blesavi "DS wing" kićeraj), za razliku od DS 5, na DS 4 stavit masku sličniju onoj na Divine konceptu... time bi DS 4 zadržao svoju unikatnost, maknuo se od "bivše" porodice i svejedno i nedvojbeno pripao novoj DS familiji!
dok ovako izgleda, ko da su jednostavno skinuli nos sa DS 5 i nakačili ga na DS 4... onak, na brzinu, jer za štogod više nisu imali mašte... ili para.
a'propo Picassa i Cactusa... ako govorimo isključivo o dizajnu moram reći, da na cestama već dugo nije bilo automobila veselijeg i simpatčnijeg izgleda od Cactusa, dok dizajn Picassa do nekle treba period privikavanja... u početku mi je bio čudan a sad mi je retko i zanimljivo osveženje u moru ostalih monovolumen škatula! i to, da ni jednom, ni drugom ne nedostaje karaktera!