
S klasa Coupe je premijeru imala na prošlogodišnjem sajmu automobila u Ženevi, ali u Mercedesu su već tada najavili i nove verzije.

Tako su se prošle godine pojavili i sportski S63 AMG Coupe i S65 AMG Coupe, a uskoro stiže i S klasa Cabrio (poznata pod fabričkom kodnom oznakom A217). To su u proteklom periodu potvrđivale i brojne špijunske slike i video klipovi maskiranih test primeraka, a zatim je i projekt menadžer Mercedes S klase Martin Hulder i zvanično potvrdio da će ovaj luksuzni i veliki kabriolet sa klasičnim, mekim krovom premijeru imati tokom 2015. godine.


U svakom slučaju, Mercedes će iskoristiti predstojeći sajam automobila u Frankfurtu kako bi na domaćem terenu javnosti i zvanično predstavio ovaj automobil koji se najavljuje kao "najkomforniji kabriolet na svetu."

S klasa Cabrio ima istu dužinu kao i S Coupe (5027 mm), širina je 1899 mm, visina 1417 mm, koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.29, dok se krov otvara / zatvara za približno 20 sekundi (pri brzinama do 60 km/h).


Od motora će na početku biti dostupni 4,7 litarski V8 twin-turbo sa 455KS i 700 Nm (S500 Cabrio), kao i 5,5 litarski V8 twin-turbo sa 585KS i 900 Nm obrtnog momenta (S63 AMG Cabrio). Od menjača se pominju 9-stepeni 9G-Tronic automatik za S500 Cabrio i 7-stepeni AMG Speedshift za S63 AMG Cabrio.


S klasa Cabrio će standardno imati zadnji pogon, uz opcioni 4Matic pogon sva četiri točka.

U vesti se pominje da će S klasa Cabrio između ostalog imati i magic ride sistem, novi head-up displej, adaptivna prednja svetla, polu-autonomni Distronic Plus sistem sa asistencijom upravljanja, infracrveni night vision...


Nemački mediji pišu da S500 Cabrio tamo košta 122.154 evra, a S63 AMG Cabrio 171.360 evra.


U svakom slučaju, očekuje nas i luksuzni enterijer (premium koža, drvo, metalik akcenti), sedišta sa grejanjem, naslon za ruku sa grejanjem, automatski "inteligentni" sistem kontrole klime, kao i sistemi Airscarf i Aircap. Podsećanja radi, Aircap je inovativni štitnik od vetra koji se podiže iznad gornjeg ruba vetrobrana i usmerava strujanje vetra iznad glava putnika. S druge strane, Airscarf je sistem grejanja koji kroz kanale u sedištima i naslonima za glavu usmerava topao vazduh na gore, ka vratu.


Mercedes će narudžbine za S klasu Cabrio početi da prima u decembru, dok su prve isporuke zakazane za proleće 2016. godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Drugi video :
https://www.youtube.com/watch?v=aLy8J9XzvOI
http://blog.mercedes-benz-passion.com/2015/09/alle-bilder-und-details-zum-s-klasse-cabriolet-a217/
DObro, lepsi je s preda od SL-a. Veliki sam protivnik mekog krova :)
Nbb
Kupe ima tvrdi krov. :)
Elem i Rols i Bentli imaju "kapuljaču".
Tvrdi krov mi je prihvatljiv samo tamo gde postoji jedna verzija, kao što je SL recimo, ili SLK.
Kad bi imao tvrdi krov, onda bi sami sebi donekle skočili u stomak, kupe verziji.
Meni je kapuljača šmekerskija, pogotovo što možeš da izabereš neku kontrast boju u odnosu na auto.
I kao što rekoh, meni je sasvim logično da odvoje kupe i kabrio na taj način.
Fantom kabrio je dosta veći, pa nema mesta pozadi.
U svakom slučaju, S kabrio ima više mesta od konkurenata.
"koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.29"
Golemo je to za današnje vreme... Kao da je neko zaboravio da zatvori prozor. Ili ovaj krov slao "dihtuje".
A ne razumem ni oznake, a u vezi sa zapreminom. Da li, recimo, C63 AMG i S63 AMG imaju istu zapreminu motora ili ne? Nemaju? A što tada imaju onda istu oznaku ( "63" )?
Svakako cenim da ni jedan, a ni drugi nema 6.600 ccm ...
moron
Ti mislis da je to veliki drag coef za tu klasu ?!
Kupe ima 0,27.
Limuzina 0,24.
Podseticu te da kupe/kabrio nemaju ispod 500.
Sto znaci sire tockove ( veci otpor vazduhu ).
Slabije verzije imaju uze tockove i manji drag.
4,0 je nov agregat i on ce ici u naredne modele, E klasa nova, pa redom.
A naravno da nijedan 63 nema 6600ccm, pa ni atmosferac. :)))
Inace nadji mi manji drag coef od bilo kog auta ove klase i reci cu da si u pravu.
488 GTB ima 0,32.
Bentli Conti GT 0,35
RR Phantom drophead 0,37
bmw 6 cabrio 0,31
Nadam se da su ti sad neke stvari jasnije.
Mercedes je vodeci na ovom polju, po klasama.
moron
"Exemplary low wind noise
With a Cd value of 0.29, aerodynamics world champion Mercedes-Benz sets a new benchmark in this segment with the S-Class Cabrio."
"The 5.5 litre V8 bi-turbo is one of the most efficient series-produced V8 engines in the world. With a fuel consumption of 10.4 l/100 km, the Mercedes V8 engine with 585 HP and 900 Nm is far more economical than the 6 litre V12 biturbo from Bentley Continental GT which has almost the same power and less torque (590 HP, 720 Nm) and uses 14.3 l/100 km. With 2,185 kg, the new S 63 AMG Cabrio is 310 kg lighter than the Bentley Continental GT, its main rival. And the acceleration from 0 to 100 km/h is done in only 3.9 seconds, while Bentley Continental GT needs 4.7 seconds."
Evo ako te zanima pa citaj :
http://mercedesblog.com/official-mercedes-s-class-cabrio/
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2015/09/the-new-mercedes-amg-s-63-4matic.html
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2015/09/the-new-mercedes-benz-s-class-cabriolet.html
MB
A koji je Cw kada je krov spušten?
I koja je uopšte čeona površina vozila?
Tek (kada "pomnožim i izdelim" ) da vidim da li je bolji "faktor aerodinamicnosti" kod ove mečke ili kod dačije duster.
Za kraj, ako dobro razumem, novi "63" V8 od 4 litra ide u novu C klasu, a stari "63" V8 od 5,5 itara ide u novu S klasu? Što stari motor u novu S klasu? Ako sam te dobro razumeo ...
moron
Kad budem bio zaposlen u Mercedesu, mozda i dobijes odgovore. :)
Mogu samo da ti dam svoje misljenje.
5,5 biturbo ide u vece i teze modele, a ovaj "downsize" edition u novije i manje, lakse.
Al posto stiskaju omiljeni ti CO2 propisi, verovatno ce i u buducnosti veci modeli dobiti taj motor.
Za E klasu se pretpostavlja da ce 4,0 V8 imati oko 600ks.