
Hyundai je novu generaciju modela i20 prvo predstavio u hatchback i coupe verzijama, a zatim je početkom marta ove godine u Indiji promovisana još jedna varijanta, i to (pro)terenski Hyundai i20 Active.
Zatim su se tokom leta pojavile i špijunske slike jednog maskiranog test primerka ovog Hyundaija koji je "uhvaćen" tokom testiranja na jugu Španije, što je nagoveštavalo da će južnokorekski proizvođač na kraju i20 Active ponuditi i kupcima u Evropi. To je sada i definitivno potvrđeno ovim zvaničnim slikama evropskog i20 Active koji će promociju na Starom kontinentu imati na predstojećem sajmu automobila u Frankfutu.

Kako bilo, i20 Active je nastao na isti način kao i drugi slični modeli (kao što su recimo Volkswagen Cross Polo i Fiat Avventura), a to znači da je vozilo dobilo povišeni klirens, dodatne zaštitne elemente, veće alu točkove, krovne nosače i bogatiju opremu (uključujući i LED dnevna svetla).

U evropskoj ponudi će se i20 Active na početku nuditi samo 1,0 litarskim trocilindričnim turbo benzincem, i to u dve varijante: sa 74 kW/100KS i sa 88 kW/120KS.
Ovde još i najava da će i20 Active u Evropi sa prodajom startovati početkom sledeće godine.
U Frankfurtu će Hyundai pokazati i blago restilizovani Santa Fe facelift.

Sadašnja generacija Santa Fe modela je inače predstavljena 2012. godine, dok je ovaj obnovljeni promovisan početkom juna u Južnoj Koreji (evropska publika će ga dakle videti kasnije ovog meseca, u Frankfurtu).

Restilizovani Santa Fe međutim nije pretrpeo neke veće vizuelne izmene. To podrazumeva doteranu masku, redizajnirane branike i svetla, kao i alu točkove novog dizajna i par novih boja za karoseriju.

Treba pomenuti i bezbednosne sisteme (Advanced Smart Cruise Control, Autonomous Emergency Braking, Blind Spot Detection, Lane Change Assist i Around View Monitor...), a ovde i podsećanje da se Santa Fe u Srbiji nudi sa dva dizelaša (2.0 CRDi sa 150KS i 2.2 CRDi sa 200KS).
Ivan Mitić – Autoblog.rs