home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon 54 godine, nemački brend Borgward vraća se na scenu, i to sa najavom više modela.

Međutim, Borgward se vraća zahvaljujući kineskom kapitalu (prava na brend su prošle godine prodata kineskoj kompaniji Beiqi Foton Motor), a planira se ukupno pet novih modela. Među njima su i luksuzni sedan, kao i model srednje klase i SUV.

SUV u pitanju je Borgward BX7 za koji je još ranije zvanično potvrđeno da će njegova premijera biti sredinom septembra, na sajmu automobila u Frankfurtu.

Kako stvari sada stoje, BX 7 će u Frankfurtu biti prikazan u verziji veoma bliskoj serijskoj, dok će prodaja startovati tokom 2016. godine. Prodaja prvo počinje u Kini (gde će se nuditi i varijanta sa sedam sedišta) i na tržištima u razvoju, a tokom 2017. i u Nemačkoj.

Borgward BX 7 je dugačak 470 cm, pokreće ga 2,0 litarski turbo benzinac sa 224KS, a pogon je na sva četiri točka. Borgward će između ostalog za BX 7 ponuditi i sistem za detekciju pešaka, adaptivni tepomat, kameru od 360 stepeni, infotainment sistem sa 12,3-inčnim ekranom, smartphone konekcijom i WLAN-Hotspot.

U ponudi će biti verzije sa 5,6 i 7 sedišta, a maksimalna zapremina prtljažnika iznosi 1.344 litara.

U najavi je i TS verzija, sa hromiranim detaljima, većim alu točkovima, većim otvorima za vazduh u prednjem braniku, sportskim sedištima sa Nappa kožom, sportskim volanom i pedalama i aluminijumskim detaljima u unutrašnjosti.

U Frankfurtu će biti izložena i plug-in hybrid verzija, sa kombinacijom 2,0 litarskog turbo benzinca, elektromotora, sedmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom i pogona na sva četiri točka. Kombinovana snaga iznosi 401KS, a moguća je i vožnja samo na elektropogon (kada auto može da pređe 55 km).

Što se tiče cene, magazin Auto Bild u svom tekstu navodi da se očekuje da cene za BX 7 startuju od oko 26.000 evra.

Borgward je inače osnovan 1929. godine (centrala je bila u Bremenu u Nemačkoj), proizvodnja u Evropi je prestala 1961. godine, ali su se neki modeli od avgusta 1967. do 1970. proizvodili i u Meksiku.

Ivan Mitić – Autoblog.rs

Foto: Borgward / Autobild.de



čitanja : 1919



Komentari

Mogli bi da porade na originalnosti.
Ovde ima BMW-a, Porsche-a i ostalih poprilicno.

Autor Eki 11 Sep 2015, 12:21

Ne vidim nista slično gore pomenutih. Po tebi bi bio originalan da je sa tri točka možda?

Autor M 11 Sep 2015, 12:52

@M
Ako ne vidis onda nista...

Autor Eki 11 Sep 2015, 14:19

Mesavina x3 i macana.

Autor Milan 11 Sep 2015, 14:50

Za 26.000 eura jedi sto se moze ponuditi jeste Skoda sa izmenjenim nazivom.

Autor vojvoda 11 Sep 2015, 15:07

Kao da je Skoda redizajnirala Audi Q5.

Autor Vlada 11 Sep 2015, 15:51

Neka je sa srecom..

Autor Priapus 11 Sep 2015, 16:50

Meni total kinez!

Autor carobnjak 11 Sep 2015, 17:11

Istina je da nije izmislio dizajn ali obzirom da pocinju skoro od nule uopste nije lose!
Zelim im sve najbolje!

Autor Panco 11 Sep 2015, 17:55

Zasto sve te ozivljene marke pocinju sa SUV-ovima kada ih nikada nisu proizvodili?Ista prica je bila i sa De Tomasom i konceptom Deauville.

Autor milan 11 Sep 2015, 19:24

@Panco
Konkurencija u SUV segmentu se sve vise zaostrava, da bi "pobedili" ostale mnogo jace i poznatije igrace moraju da igraju na prave karte, a ovo mi ne deluje na takvo nesto.

Autor Eki 11 Sep 2015, 20:38

Za Evropu nek pripreme dizele, inace ce da prodju kao Qoros.

Autor Damko 11 Sep 2015, 23:09