
Nakon 54 godine, nemački brend Borgward vraća se na scenu, i to sa najavom više modela.
Međutim, Borgward se vraća zahvaljujući kineskom kapitalu (prava na brend su prošle godine prodata kineskoj kompaniji Beiqi Foton Motor), a planira se ukupno pet novih modela. Među njima su i luksuzni sedan, kao i model srednje klase i SUV.

SUV u pitanju je Borgward BX7 za koji je još ranije zvanično potvrđeno da će njegova premijera biti sredinom septembra, na sajmu automobila u Frankfurtu.
Kako stvari sada stoje, BX 7 će u Frankfurtu biti prikazan u verziji veoma bliskoj serijskoj, dok će prodaja startovati tokom 2016. godine. Prodaja prvo počinje u Kini (gde će se nuditi i varijanta sa sedam sedišta) i na tržištima u razvoju, a tokom 2017. i u Nemačkoj.

Borgward BX 7 je dugačak 470 cm, pokreće ga 2,0 litarski turbo benzinac sa 224KS, a pogon je na sva četiri točka. Borgward će između ostalog za BX 7 ponuditi i sistem za detekciju pešaka, adaptivni tepomat, kameru od 360 stepeni, infotainment sistem sa 12,3-inčnim ekranom, smartphone konekcijom i WLAN-Hotspot.

U ponudi će biti verzije sa 5,6 i 7 sedišta, a maksimalna zapremina prtljažnika iznosi 1.344 litara.

U najavi je i TS verzija, sa hromiranim detaljima, većim alu točkovima, većim otvorima za vazduh u prednjem braniku, sportskim sedištima sa Nappa kožom, sportskim volanom i pedalama i aluminijumskim detaljima u unutrašnjosti.
U Frankfurtu će biti izložena i plug-in hybrid verzija, sa kombinacijom 2,0 litarskog turbo benzinca, elektromotora, sedmostepenog menjača sa dvostrukim kvačilom i pogona na sva četiri točka. Kombinovana snaga iznosi 401KS, a moguća je i vožnja samo na elektropogon (kada auto može da pređe 55 km).
Što se tiče cene, magazin Auto Bild u svom tekstu navodi da se očekuje da cene za BX 7 startuju od oko 26.000 evra.
Borgward je inače osnovan 1929. godine (centrala je bila u Bremenu u Nemačkoj), proizvodnja u Evropi je prestala 1961. godine, ali su se neki modeli od avgusta 1967. do 1970. proizvodili i u Meksiku.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto: Borgward / Autobild.de
Mogli bi da porade na originalnosti.
Ovde ima BMW-a, Porsche-a i ostalih poprilicno.
Ne vidim nista slično gore pomenutih. Po tebi bi bio originalan da je sa tri točka možda?
Za 26.000 eura jedi sto se moze ponuditi jeste Skoda sa izmenjenim nazivom.
Istina je da nije izmislio dizajn ali obzirom da pocinju skoro od nule uopste nije lose!
Zelim im sve najbolje!
Zasto sve te ozivljene marke pocinju sa SUV-ovima kada ih nikada nisu proizvodili?Ista prica je bila i sa De Tomasom i konceptom Deauville.