
Kia Motors na 66. salonu automobila u Frankfurtu predstavlja dva potpuno nova modela - Sportage i Optima. Pored dva najvažnija noviteta Kia predstavlja i unapređenog cee’da i svoje najveće tehnološke novosti – novi 1.0 T-GDI motor i novi 7-stepeni menjač s dvostrukim kvačilom DCT.
Prva na redu je premijera 4. generacije Kia Optime, koja se zaista ima čime pohvaliti. Neki od noviteta su: moderan, nov spoljni izgled, drzak i profinjeniji dizajn interijera s više prostora za svakog putnika, niz novih tehnologija, i još mnogo toga. Još jedan velika stvar je i premijera potpuno novog Sportaga. U svojoj četvrtoj generaciji ovaj kompaktni sportski terenac jednostavno pršti od energije koju savršeno nadopunjuju kvalitet i profinjenost.
Novi Kia Sportage strankama nudi inovativan i moderan paket u vrlo konkurentskom razredu kompaktnih sportskih terenaca. Novi Sportage će svoje mesto pod automobilskim suncem graditi na fantastičnom prodajnom uspehu prethodnika, a strankama se predstavlja atraktivnim, potpuno novim izgledom, brojnim naprednim tehnologijama i za stepenicu višim kvalitetom.
Zahvaljujući novim i dorađenim motorima i menjačima Sportage se može pohvaliti još većom ekonomičnošću i boljim performansama kao i poboljšanom upravljivošću.
Novi Sportage, kojeg očekujemo početkom iduće godine, i dalje ostaje Kijin najprodavaniji model u Evropi i predstavlja više od četvrtine Kijine evropske prodaje.
Prvi uvid u njegov drzak i unapređen dizajn pogledajte niže.
Pogledajte predstavljanje novih modela na Kijinoj novinarskoj konferenciji
Novi dizajn i napredne tehnologije: Potpuno novi Kia Sportage
Potpuno novi Kia Sportage je ovde - s novim dizajnom i još naprednijim tehnologijama. Sada kada ulazi u svoju četvrtu generaciju, ovaj kompaktni SUV ima u planu nastaviti svoj put najprodavanijeg automobila u svom segmentu. Ovaj neverojatan uspeh Sportage već godinama postiže zahvaljujući svojim profinjenim inovacijama i prepoznatljivom stilu.

Njegov novi markantan spoljni izgled ostavlja utisak sportskog duha i izuzetne energičnosti iz svakog ugla gledanja. Istovremeno, njegova nova impresivna kabina može se pohvaliti svojim modernim izgledom, materijalima najvišeg standarda i kvaliteta, kao i većom udobnošću svih putnika, postignutom većom prostranošću i manjom bukom.

Ovaj Sportage je ujedno i najbezbedniji Sportage do sada, s čvršćom karoserijom i bogatstvom novih aktivnih bezbednosnih tehnologija. Što se performansa tiče, potpuno novi Sportage pruža glatku, precizniju vožnju i veću agilnost prilikom rukovanja. Sve ovo, kombinovano s uvođenjem najsavremenijih tehnologija, uključujući bežično punjenje telefona, usluge povezivanja i sistem automatskog bezbednosnog kočenja (AEB), čine novi Sportage najmodernijim, najinovativnijim i naj "high-tech" automobilom u svojoj klasi.

Prvi put, Sportage dolazi i u novoj "GT Line" verziji. Donoseći svu svestranost standardnog Sportaga, ovaj model osmišljen je kako bi se svidio onima koji traže još sportskiji izgled i snažnije iskustvo vožnje. Samo neki detalji tako su nova LED svetla za maglu, tzv. ledene kocke, zaštitne ploče u imitaciji aluminijuma, jedinstveni 19-inčni točkovi, kožni volan D-oblika, visokokvalitetan piano crni pojas i papučice od aluminijuma.
Elegantna nova Optima s profinjenom unutrašnjošću i širokom ponudom najnovijih tehnologija
Novu Kia Optimu, koja će s prodajom širom Evrope krenuti krajem godine, krasi evolucijski dizajn i niz novih najsavremenijih tehnologija. Unutrašnjost Optime čini rafinisani novi enterijer s vrhunskim materijalima i više prostora za svakog putnika. Novi model pruža glatku vožnju i veću okretnost, ali pritom zadržava i svoj originalni sportski imidž.

Vrline ove četvrte generacije Optime uključuju i 50% jaču karoseriju i niz novih aktivnih sigurnosnih karakteristika. Na izbor se nude benzinski motori i unapređeni dizelski motori, koji zahvaljujući naprednim 7-stepenim menjačima s dvostrukim kvačilom, sada imaju niže nivoe CO2 emisija. Ostale napredne tehnologije uključuju i bežična telefonska punjenja i ostale usluge povezivanja.
Evropska premijera nove Optime označava njen novi početak i vidniju ulogu, koju će od sada zauzimati u Kijinoj evropskoj gami modela, jer s njom najstariji korejski proizvođač automobila ima puno ambicioznije planove nego pre.
Optima strankama u klasi srednje velikih limuzina svojim modernim spoljnim izgledom, drskom unutrašnjošću i brojnim novim tehnologijama i motorima nudi nešto sveže i drugačije, a svoju samouverenost crpi iz globalnog uspeha prethodnice. Nova Optima na evropske puteve stiže početkom jeseni, a sledeće godine je možemo očekivati i u atraktivnoj karavanskoj varijanti s konceptnim imenom SPORTSPACE (Ženeva 2015.), a po prvi put i u ‘GT’ varijanti.
Milion prodatih cee’dova u Evropi: dolazi unapređeni cee’d
Kia Motors Europe je temeljito unapredila omiljenog cee’da u njegovim brojnim varijantama karoserije.

S obzirom na cee’dov svež izgled Kijini evropski dizjaneri nisu puno posezali u spoljni izgled. Zato je toliko više pažnje namenjeno pomagalima za veći komfor i sigurnost i motorima i menjačima. Poboljšanja između ostalog donose novi 3-cilindrični 1.0 T-GDI benzinski motor i 7-stepeni menjač s dvostrukim kvačilom. Promene se odnose na sve cee’dove verzije: 5-vratni hatchback cee’d, karavanski Sportswagon i 3-vratni pro_cee’d. Dorade su obuhvatile i cee’d GT i pro_cee’d GT, koji su doživeli vizuelne i dinamične promene i nesumnjivo spadaju među najatraktivnije ‘hot hatch’ predstavnike C klase.

Cee’d će kupcima nuditi i sportsku notu ‘GT Line’, koja je na raspolaganju kod sve tri verzije karoserije i pruža sportski izgled i dinamičnost GT modela, ali istovremeno i svestranost »obične« porodice cee’d.
Od decembra 2006. do maja 2015. su u Kijinoj slovačkoj fabrici proizveli već milion cee’dova, koji je tako postao jedan od njenih ključnih modela u Evropi. Unapređenog cee’da i varijante GT Line kod nas i drugde po Evropi očekujemo krajem ovog meseca.
Tehnološke novosti: novi 1.0 T-GDI motor i 7-stepeni DCT
Kijina najveća tehnološka novost ovogodišnjeg Frankfurta je 3-cilindrični 1.0 T-GDI benzinski motor snage 100 ili 120KS, koji je razvijen u Kijinom R&D centru u korejskom Namyangu.
Novi motor se može pohvaliti svojom štedljivošću i niskim emisijama CO2, ali istovremeno pruža izvanredne performanse i trenutni odaziv. To je Kijin evropski debi na području downsized motora, a premijerno će se pojaviti kod unapređenog cee’da, a ubuduće ga možemo očekivati u njihovoj celokupnoj evropskoj gami modela. cee’d premijerno predstavlja i novi 7-stepeni DCT menjač s dvostrukim kvačilom, koji kod cee'da dolazi s 1,6-litarskim CRDi dizelskim motorom.
Novi menjač će omogućavati veliki obrtni moment – do 300 Nm kod cee’da – i nudiće optimalan spoj performansi i ekonomičnosti. DCT će ubuduće biti deo ponude većine Kijinih modela, između ostalog kod novajlija Sportaga i Optime.
PR saopštenje - Kia Motors
Sportage izgleda lepo ali previse mu prednja svetla podsecaju na Porsche-a.
Da li negde postoji fotografija novog sportage-a u "Access" paketu, a ne samo kao "Paris initiale"?
@moron
Nema jos, rano je, ali ima slika njegovog brata blizanca Tucson-a u osnovnom paketu, i sasvim je ok...
http://ww3.autoscout24.de/classified/274169205?asrc=st|as
http://ww3.autoscout24.de/classified/273727885?asrc=st|as
Orlo
Hvala. Nije loše. Mada, onaj materijal na sedištima baznog paketa "tupsona" mi deluje nekako baš "plastificirano".
Bila je sinoć prezentacija "tupsona" ispred salona na N.BGD i bilo ih je izloženo 10-ak komada, ali bih rekao da su sve bili "viši paketi" ( na nekima se videla i otvorena panorama ). A ono šro je bilo izloženo, baš "moćno izgleda" u odnosu na raniji iX35 ...
Iz kog je ugla prva slika slikana? Da li je Sportage mnogo veliki, ili su ljudi mali? Ili je fotošop?
Hyundai je, uzgred, izgleda promenio uvoznika. Pored toga, u salonu su bila samo 4 TuKsona. Ništa više. U najjačem paketu opreme. Savršena ponuda prostora pozadi. Na slikama deluje lepši nego u prirodi. Kvalitetniji nego prethodnik, tako bar deluje, ali utisak ne može biti merodavan budući na najviši paket opreme. Ipak, volan je baš premekan, plastka deluje kao iz ix35, sedišta bi mogla biti malo raskošnija, a pre svega cena: izloženi modeli su sa automatikom oko 34-35000. Mnaogi ili malo za Hyundai, neka ceni neko drugi. Tačno duplo više nego osnovni model. Pri čemu, automatik može samo za 2.0 dizel i za 1.6 turbo benzin. Suvišno je i naglasiti da su čak i automatski menjači različite konstrukcije, jedan je "običan", drugi je sa duplim kvačilom.
Mogućnost personalizacije (skoro kao i kod Japanaca) = 0.
U ovoj klasi, deluje da "pametnije" od Qashqai-ja nema..
Koliko ja znam, Hyundai nije promenio uvoznika, već je promenjen vlasnik uvoznika (a to se desilo sa još nekim uvoznicima toj ulici).
A što se tiče "broja tupsona" koji su sinoć bili izloženi, možda su "na platou" ispred salona bila samo četiri komada, ali ih je u salonu bilo još 6-7 komada. Bar smo ih toliko jedan bloger i ja toliko izbrojali slučajno prolazeći sinoć bajsom, a privučeni veoma glasnom muzikom, koja se čula sve do salona KIE ...
Poenta je da tog dana u salonu nije bilo ni jednog drugog modela osim 4 Tucsona. Povezivanje sa novom vlasničkomm strukturom / filozofijom se time nametnulo samo po sebi. Kolika je bila kasnija fluktuacija Tucsona, nisam ispratio, uz dužno poštovanje prema organizatoru..
Moj jedan poznanik vozi "stari" iX35 2.0 CRDI 4X4 sa AT menjačem i nisam razumeo da je to baš ekonomično vozilo. Pominje 8-10 litara, a na auto putu i 12. A čak i ovaj novi "tupson" sa tim motorom, menjačem i pogonom, ima deklarisanu "emisiju" oko 185, što je "garancija dobre potrošnje".
Znam da je imao kvar AT menjača, rešen doduše u garanciji, ali posle dosta čekanja. U garanciji su mu priznali i zamenu kožnog volana, ali je imao na par mesta i u par navrata problem sa guljenjem boje ( "iz čista mira", kako bi on rekao ). A to mu nije priznato, jer su to navodno krive ptice i njihov izmet. I zbog toga je bio besan ...
Moron
Pa ne moze manje SUV.
9-10 kod tih "dzipcica" do 2,0d i to sa laganom nogom na gasu.
Pa do 12 kod 3,0 dzipova.
A ni na autoputu nema male potrosnje kod SUV-a, pri 120 i sl. 9-10 + , zavisi od brzine.
Jedino kod nekih madjionicara CRV 1,6d "ne prelazi 6,5l u gradu". : )))