home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Nakon što je BMW objavio da njegovi Motorsport modeli verovatno neće prelaziti maksimalnu snagu od 600KS, te nakon što su predstavili M5 30 Jahre edition sa motorom sa 600KS, Audi je video priliku da ode korak dalje.

Danas su otkrili RS6 Avant Performance i RS7 Sportback Perfromance. Kao što od pre znamo ova dva automobila su veoma slična, ali u novoj verziji Performance dobili su dodatno pojačali 4,0 litarski TFSI. Sa 605KS i 750 Nm obrtnog momenta, ovaj motor trenutno je najsnažniji u ponudi, a kao što se lako može videti, ovaj motor je samo 5KS slabiji od velikog V10 motora koji se nalazi u novom R8.


U svakom slučaju, RS6 Avant i RS7 Perfromance do 100 km/h stižu za 3,7 sekundi. To je za 0,2 sekunde brže u odnosu na dosadašnje modele.

Takođe, sa opcionalnim paketom Dynamic maksimalna brzina nije ograničena na 250 km/h. U tom slučaju, moćni RS modeli dostižu 305 km/h.

Izvor: Proauto.ba

Foto: Audi



čitanja : 1158



Komentari

Koliko su M5 i M4 monstruozni, pokuzuje podatak da bez 4x4 pogona ubrzavaju za 0.2, odnosno 0.1 sekundu sporije od RS6.
Jedino sto je M4 slabiji stotinak konja, ali i laksi par stotina kg verovatno :)

Autor NemanjaBB 22 Okt 2015, 15:54

NemanjaB
Jel ovako?
https://youtu.be/7P6a237AjLE

Autor S 22 Okt 2015, 17:24

Jedno je papir drugo praksa.
Mnogo cesce ce awd izvuci deklarisani maximum ili makar najblize tome, nego rwd.
Podatke "najbolje moguce u idealnim uslovima" ne treba uzimati zdravo za gotovo.
Podatak ubrzava za x ne znaci da ce taj auto svaki put ubrzati za toliko, vec najcesce nekoliko pokusaja treba da se priblizi tome.
Za awd vazi isto, samo sto su manji gubici, bolji grip, pa ce u praksi awd mnogo bolje iskoristiti snagu i ta razlika ce biti drasticno manja.
Ovaj video u 17:24 to i pokazuje.

Autor P1 22 Okt 2015, 17:35

Imate raznih videa, a ovo je slabija verzija od m5 sa 600ks, na koji sam mislio, jer je on tu zvanicno na oko 3.9
Ali dobro, vi sad bolje znate od jedne fabrike :)

Autor NemanjaBB 22 Okt 2015, 20:46

@P1
Vidis Porse uvek da gori rezultat sto se tice ubrzanja.
'Podatak ubrzava za x ne znaci da ce taj auto svaki put ubrzati za toliko, vec najcesce nekoliko pokusaja treba da se priblizi tome'...
Testirali novi 911 Turbo S 50 puta uzastopno launch control-om, kazu uvek ista trakcija, isto ubrzanje, bez ikakvog problema.

Autor dusan 22 Okt 2015, 21:26

dusan
Znam za to :) to je bila prednost u odnosu na GTR-a u poredjenju

Autor NemanjaBB 22 Okt 2015, 21:52

P1 je verujem u pravu. U realnosti, trakcija je veoma bitna da se iskoristi tolika snaga. Pošto se ne sme voziti sa "slick" gumama, RWD sa tolikom snagom često istu ne može efikasno preneti na podlogu. S druge strane, AWD obično donosi 50-tak kilograma težine kao i određene gubitke snage na dodatnom diffu, tako da nije lako reći šta je bolje.

Za prosečne vozače, AWD je generalno upravljiviji i sa više trakcije, naročito u neidealnim uslovima.
Sa druge strane, vrhunski vozači pa još u idealnim uslovima će bolje umeti da iskoriste RWD i manju težinu vozila... A kad idu na suvu pistu samo stave slick-ove i prosto lete...

Autor Miki 15 Nov 2015, 11:25