home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Internetom su počeli da kruže tehnički podaci nove generacije Renaultovog kompaktnog modela, odnosno novog Megana. Tako iz fotografije brošure saznajemo da će se u ponudi nalaziti tri benzinske TCe i četiri dizelske dCi verzije.

Ponudu će otvoriti 1.2 TCe, a reč je o turbo motoru snage 74 kW/100KS i 175 Nm. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 12,3 s, najveću brzinu od 179 km/h i prosečnu potrošnju od 5,4 l/100 km.

Isti motor će biti ponuđen i u snažnijoj varijanti od 97 kW/130 KS i 205 Nm. Ova verzija će ostvarivati prosečnu potrošnju od 5,3 l/100 km, a za ubrzanje do 100 km/h će joj trebati 10,6 s. Najveća brzina iznosi 197 km/h, a podaci za automatski EDC menjač nisu poznati.

Najsnažniju verziju u ponudi će pokretati TCe205 EDC, a reč je o 1,6 litarskom turbo motoru snage 151 kW/205KS i 280 Nm. Ova verzija će do 100 km/h stizati za 7,1 sekundu, dok će joj prosečna potrošnja iznositi oko 6 l/100 km. Najveća brzina će iznositi 233 km/h.


S dizelske strane tu su 1.5 i 1.6 dCi motori. Prvi pokreće verziju dCi 90 i 110, odnosno snaga mu iznosi 66 i 81 kW tj. 90 i 110KS, a najveći obrtni moment 220 i 260, odnosno 250 Nm, u zavisnosti da li je motor uparen sa standardnim ručnim ili opcionim automatskim EDC menjačem. Prosečna potrošnja će im se kretati oko 3,6 (dCi 90), odnosno 3,3 i 3,7 l/100 km (dCi 110), a najveća brzina 174, odnosno 188 km/h (187 km/h EDC).

1,6 litarski dCi će biti dostupan u dve verzije snage 96 kW i 118 kW, odnosno 130 i 160KS, a najveći obrtni moment će im iznositi 320, odnosno 380 Nm. Za sada znamo samo da će dCi 130 do 100 km/h ubrzavati za 10 s, dok će mu najveća brzina iznositi 198 km/h. Prosečna potrošnja će mu se kretati oko 4 l/100 km.

Izvor: Autonet.hr

Foto: arhiva Autoblog.rs / Renault



čitanja : 2478



Komentari

Bas dobro izgleda, mozda najveca moja zamerka na onaj TouchPad, no tu nema pomoci, tako je kako je... 1.6 dCi sa 130 KS ili 1.2 TCe sa 130 KS bi sasvim odgovarali...

Meni se cini da je ubrzanje za neke modele slabije no ranije... mada ako se dobro secam nisu se ni hvalili o nesto posebno o ustedama u masi...

Autor Orlo 02 Nov 2015, 13:43

Šteta što nema 0.9 TCE
Ne verujem da je ovaj Megan nešto mnogo teži od Kaptura.
Ovaj Megan 4 je stvarno prelep

Autor Dejan Pevac 02 Nov 2015, 13:51

Odlično izgleda, ali bi mogli popuniti i rupu jednim 1.6 tce od 160 ks.Slažem se da bi mu dovoljna motorizacija za neki bazni model bila 0.9 tce.Kad mogu Clio grandtour i Captur pristojno da se voze, mogli su izbaciti neku budžet varijantu sa 90 ks.Jako je lep, ali nigde ne videh kako izgleda bazna verzija sa 7 inčnim ekranom.Trebalo bi da je drugačija centralna konzola.

Autor Dragan 02 Nov 2015, 13:59

Ovo je sasvim korektna ponuda motora za C segment.
Još samo da vidimo cene, pa da "pričamo" ...

Autor moron 02 Nov 2015, 14:50

Kad ce prodaja

Autor Nikola 02 Nov 2015, 16:36

Lep auto, motorizacija ok.

Autor Panco 02 Nov 2015, 18:38

U nekim zemljama gde se ne oporezuje CO2, biće ponuđen i atmosferski benzinac sa 115 ks.

Autor meganed 02 Nov 2015, 18:52

Ima znaci nade da stari doobri i nepoderivi K4M dodje kod nas.

Autor Djordje 02 Nov 2015, 21:24

Sve je super,sjajno..ali kriju RS vreziju i RS Trophy kao zmija noge heheh..e to ce tek biti remek dijelo brzine,stabilnosti,upravljivosti.

Autor Renault Terminator 03 Nov 2015, 00:35