
U SAD-u su još tokom prošle godine snimljeni test primerci novog Lexusovog coupea za koji se pretpostavljalo da je produkcijska verzija LF-LC concepta od pre nekoliko godina. Sada je to i definitivno potvrđeno, budući da su objavljene prve zvanične fotografije i detalji serijskog modela nazvanog LC 500, jedne od premijera sajma automobila u Detroitu.

Podsećanja radi, LF-LC concept je predstavljen još u januaru 2012. godine na NAIAS sajmu u Detroitu, i to kao 2+2 coupe sa zadnjim pogonom i Advanced Lexus Hybrid Drive hibridnim pogonskim sistemom.



Zatim je u oktobru 2012. promovisan i LF-LC Blue concept, takođe sa hibridnim pogonom i 500KS.


Što se ovog produkcijskog modela tiče, njega pokreće 5,0 litarski V8 motor sa 467KS i 526 Nm iz aktuelnog Lexusa RC-F Coupe, u paru sa novim desetostepenim automatskim menjačem. Kako se kaže u saopštenju, ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi manje od 4,5 sekunde.
LC 500 je dugačak 4760 mm, širok 1920 mm, visok 1345 mm, međuosovinsko rastojanje je 2870 mm, raspored težine napred/nazad iznosi 52/48 %, dok su točkovi od 20 i 21 inča.


Deo opreme čini i Lexus Safety System + koji integriše sisteme All-speed Dynamic, Radar Cruise Control (All-speed DRCC) i Pre-Collision System (PCS).
Proizvodnja ovog novog coupea će početi tokom 2016. godine, a kasnije bi trebalo da se pojavi hibridna verzija 500h (koja će kombinovati 3,5 litarski V6 benzinac i elektromotor sa kombinovanom snagom većom od 470KS), kao i snažniji LC F sa više od 600 konja.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Vau...Bez teksta sam. Dajte jos neku sliku! Ovo obecava!
Predobar. Evo kako treba biti skroz drugaciji od ostalih. To volim kod svih Japanaca :)
U novom Autobildu test polovnog Lexus GS450h na 100 000 km - korozija na sve strane!!!
moron
Ogibljenje, na puluosovinama, ispod prtljaznog prostora, na elektrospojevima, nosacima farova, veci deo mehanike, sve ostalo je super! :)))
Odgovor PR Leksusa: odredjena , manja (?) kolicina povrsinske korozije nije neocekivana kod vozila sa vecom predjenom kilometrazom i kao takav ne predstavlja nikakav problem (???) niti narusava tehnicko stanje vozila. Nase iskustvo je takvo da smo imali veoma mali broj primedbi na koroziju na ovom modelu ali cemo svakako ispitati ovaj slucaj...
Ma bravo Leksus! :)))
carobnjak
Mada nisam video ni slike, njihov PR je, po mom vidjenju stvari, verovatno pretežno u pravu ( "ne ugrožava funkcionalnost" - u periodu garancije ), osim korozije na tim elektrospojevima, jer to baš može da bude "zajebano" (da ne znaš šta te snašlo ).
moron
vidi, za te pare , NE SME da ima nijednu tacku!
Bar ne za 100 000 km i 2 godine voznje...
carobnjak
To je "Japanac", a njihovo razumevanje antikorozivne zaštite je bitno drugačije od evropskih pogleda na tu temu.
Uostalom, kada pogledaš spolja auspuh većine novijih Japanaca, diskove, čeljusti, poluosovine, glavčine i sl, imaš utisak da je upravo izvučen sa dna okeana ...
Oni to tako rade, ali na spoljašnosti karoserije obično nema vidljivih tragova korozije. A čim ga čukneš, ako boja pukne ili se oguli, tu počne ubrzano da korodira, za razliku od Evropljana.
Mislim da je komentar recimo No. 3, pa u njemu link, pa pogledajte..
https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2016/01/07/ces2016-toyota-protiv-android-auta-i-car-playa
"Opasno" ne ugrozava funkcionalnost..
@carobnjak Ja na Vasem mestu ne bih previse verovao AutoBildu, posto nisu bas institucija poznata po nepistrasnosti.
Kapa dole za LC, stvarno odlican!
ALFISTA
a ko kaze da im verujem?
Verovatno su ga zalivali sumpornom kiselinom...:)