
Lincoln će novi Continental modelske godine 2017 zvanično predstaviti u utorak na sajmu automobila u Detroitu, a do tada evo i nekoliko novih slika i detalja o ovom luksuznom sedanu.

Lincoln je novi Continental inače najavio koncept vozilom predstavljenim na prošlogodišnjem sajmu automobila u Njujorku, dok će prodaja serijskog modela u SAD-u i Kini početi na jesen ove godine.


Serijski Continental će po ranijim najavama zameniti sadašnji Lincoln MKS, pri čemu je veliki deo izgleda preuzet sa pomenutog koncepta.

Za pogon će biti zadužen novi 3,0 litarski twin-turbo V6 motor sa 400KS i 542 Nm, pogon je na sva četiri točka, a tu je i Dynamic Torque Vectoring sistem.


Automobil će odlikovati i luksuzna unutrašnjost (koža, pravo drvo, aluminijumski detalji...), prednja sedišta sa grejanjem i hlađenjem (podesiva u 30 smerova), kamera sistem od 360 stepeni, panoramski krov, SYNC 3 infotainment sistem...

Cena još nije saopštena, dok će se proizvodnja odvijati u fabrici Flat Rock u SAD-u.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ranije objavljena slika:

Lepa klasicna limuzina, sto neko rece, prava ladja. Na kraju je detalji cine dovoljno originalnom da ne moze da se pomesa sa nekim drugim proizvodjacem u ovoj klasi.
Prednji deo, onako na prvi pogled na slici 1, malo vuce na na nos Jaguara XJ zbog proporcija grila i farova ali je jako lep. Grafika svetala je prilicno originalna.
Bok krasi ova jedinstvena hrom lajsna u koju su uklopljene kvake. Originalno i verovatno jako skupo za proizvesti iz jednog komada.
Zadnji kraj se pojavljuje pre buduceg A8/Prologue modela koji nagovestavaju slican dizajn, ali se eto Lincoln prvi "zapljunuo". Enterijer mi se dopada, zapravo nema neku vidljivu manu.
Ovo je verovatno, ovako na oko, najkvalitetniji americki auto koji sam video do sada.
Zanima me profil kupaca.
@UCS
Kazem ja - ladja. :)
Auto ima americke limuzinske proporcije, upakovano u ne previse modernom dizajnu, verovatno da je udobnost prioritet. Mislim da je voznja "kao po jastucima", ako @mile ili @BIH budu u prilici da voze ili se voze u ovome neka podele impresije.
@Damko,
Meni je jedino zamerka sto ovo ime ne sluzi za neki "flagship" model. Ako sam dobro zapamtio miletove reci, ovo je konkurent E klasi i BMW 5-ci po velicini. Verovatno se ne isplati ulaziti u frku sa velikom trojkom i Leksusom u toj klasi na US trzistu.