
Kako što je nedavno bilo i najavljeno, nova generacija BMW-ove Serije 7 je dobila i 2,0 litarski četvorocilindarski turbo motor, i to u baznoj verziji 730i (u Kini će biti dostupan i kao 730Li sa dužim međuosovinskim rastojanjem).

Radi se o benzinskom motoru sa 258KS i 400 Nm, standardno u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem (pogon je na zadnje točkove).

Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 6,2 sekunde (kod 730Li verzije 6,3 sekunde), dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h.

S druge strane, u BMW-u po nekim ranijim najavama planiraju i verziju M760Li sa V12 motorom koja se očekuje u poslednjem kvartalu sledeće godine.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ovoliki auto sa ovim motorom ima 1750kg, zato i ne cudi ovo ubrzanje. Sjajno :)
kad je Mercedes ponudio S250 CDI vi BMW fanovi ste bili prvi na crti udara, a sada vam je to sjajno..
Isto kao sto su pricali da 750i ima 1850 kg a on na testu 2051 kg, 30 kg manje od S500 dok A8 4.0 tfsi je najlaksi a i najbrzi.
sysfan
da, ali ovaj auto ima 250kg manje od tog S250cdi, ubrzava nekoliko sekundi bolje, i pored toga sto je benzinac (dakle i mnogo mirniji rad, sto je bitno u ovoj klasi) ne trosi nesto drasticno vise od tog S250CDI. Dakle, BMW fanovi za razliku od nekih nesrecnika na ovom blogu ne gledaju samo kubikazu i cenu....
S
Testirani model od 2051kg je bio model sa Xdrive sistemom i po fabrickim podacima ima 1945kg (ostalih 106kg na tes primerku su bili na racun dodatne opreme od preko 30.000 evrova). A auto je dovoljno laksi od S klase, da na testu istog tog magazina 730d ima sekundu bolje ubrzanje i vise od 1 litra manju prosecnu potrosnju od modela S350 (sa slicnim motorom i skoro istom snagom)....
"ne trosi nesto drasticno vise od tog S250CDI"
Ma jok, samo duplo. :)
Moraće oni da ubace i 720d, kad ne bude ni to pomoglo, sledi drajcilinder. :D
"da, ali ovaj auto ima 250kg manje od tog S250cdi, ubrzava nekoliko sekundi bolje"
7,7 do 100kmh ide S250cdi i ima 1895kg.
http://www.automobile-catalog.com/car/2012/1556030/mercedes-benz_s_250_cdi_blueefficiency_7g-tronic.html
E baš ima ostrašćenih nesrećnika na ovom blogu, kojima je S klasa noćna mora, pa još pribegavaju laganju...
Pogotovo ih onaj izbor za top 10 luxury cars dotuče, hehe. :)
Neće pomoći ništa protiv S klase, pa čak i ako toma napravi i svoj izbor i proglasi 720 da je najbolji luksuzni auto na svetu. :)))
Velika je mržnja i ostrašćenost kod nekih , pa misle da ako što više šljašti hrom i metal, da je to lux. :)
Naravno, ne čudi od takvih da su do juče pljuvali samo 10-i deo toliko hroma.
A sad kad treba aparat za varenje od šljaštećeg kiča, sad se oduševljavaju. :D
I još uvek im nije jasno zašto je S klasa "the king". :)
Ne čudi od tako ograničenih...
Češkaće se po glavi i misliće "možda smo trebali još hroma i metalnih površina da metemo". :)))
pit
ne umes da procitas sta je napisano, 1895kg "WITHOUT DRIVER". To ti je po americkom (cudno za tebe da forsiras "amerikanske" podatke). To ti je po EU normi (po kojoj je i podatak za 730i) ukupno 1970kg (curb weight + 75kg). Zanimljivo mi je jos nesto, okacis link gde pise 0-100kmh za 8,2 sec, a onda napises:
"7,7 do 100kmh ide S250cdi i ima 1895kg"
Pa jos dodas:
"E baš ima ostrašćenih nesrećnika na ovom blogu, kojima je S klasa noćna mora, pa još pribegavaju laganju..."
Upravo si opisao sebe "NESRECNIK" i "LAGANJE".
Jel ti treba jos neki dokaz! Dakle, ja sam onako, po secanju rekao 250kg (otprilike), i ispalo je skoro tacno - 220kg. I napisao sam "nekoliko sekundi bolje ubrzanje" i ispalo je tako - 2 sec. Stim da bi ti kao internet heroj/nesrecnik trebalo da znas da tih dve sekunde od 6.2 do 8.2 nije isto sto i 2 sekunde od 11 do 13sec. Ovo je bas mnooogo.
I sto se potrosnje tice verovatno nisam mnogo pogresio. Na onom linku, po fabrickim podacima, S250 trosi 5.7, a po istim fabrickim podacima, ne verujem da ce ovaj 730 da trosi vise od 7L.
E nesreco, ne umes ni krsteno da slazes ili optuzis nekoga (mada, i teoretski je nemoguce optuziti za laz, nekoga ko govori/pise istinu, a ne ispasti na kraju takav nesrecnik)
toma
Jedini nesrećnik ovde si ti.
Ostrašćeni bmw bot, koji botuje od GCF-a pa do autobloga.
"Nekoliko sekundi", pa što nisi rekao 2, kao što si rekao za težinu, nego bi ti da neko pomisli da je "nekoliko". :)
"The 2.0-liter turbocharged petrol engine is the same unit powering the BMW 225i Active Tourer, the facelifted 330i and the MINI Cooper "
Ekslkuzivno nema šta. :) Trebali su Bemvejca ovog da bolje rangiraju na onoj tabeli, ima motor iz Minija. :D
Bemvejac 7-ca sa motorom iz Minija...
Da vidimo šta kažu BMW fanovi koji nisu ostrašćeni ko toma i botuju za sendvič :
Avatar
real BMW from 90's • 4 hours ago
"7 Series gets 2.0 liter four-cylinder engine" - ohhh mooooom! -_-
http://www.bmwblog.com/2016/01/26/2016-bmw-7-series-gets-2-0-liter-four-cylinder-engine-turbo-in-turkey-and-china/
I ako se već praviš pametan, na ovom linku piše 6,3 sek, što je 1,9 razlika, a nekoliko ne može da bude ako počinje sa brojem jedan. :)
I ne čudi me da ti veruješ da će ova 7-ca da troši 7 litara, to dovoljno govori o tvom poznavanju automobila.
Bilo koji gradski benzinčić će trošiti 9+ u gradu, neki 1,5 recimo.
Kad Škoda Fabia 1,4 po gradu ide do 12 litara, sigurno će ova 7-ca trošiti 5 lit. :)
pit
to ko je ostrasceni bot, i sta sve ne jos, pokazao si u tvom proslom postu @11:59. Ali tebi to nije dovoljno pa nastavljas i dalje. 6.3sec pise i u ovoj autoblog.rs vesti, i na tom linku sa autobloga da je za L verziju, dok u u obe vesti pise 6.2sec za standardnu verziju. Sad mi nije jasno da li si samo nesrecnik ili budala, to svi koji ovo citaju neka sami procene...
PS. inace kad neko u avataru napise "real BMW fan" to je zvanicno verifikovano:)). To lici na tebe i jos neke ovde kad pod raznim imenima napisu poruku:"Ja sam veliki, do smrti fan BMW-a, ali ovaj Mercedes razbija, i bolji je od svakog BMW-a":))) Ali to samo pokazuje koliko ti verujes svemu sto procitas (naravno kad uspes da se saberes pa da procitas i ukapiras tacno sta pise). Svi se secamo laznih linkova o prodaji 5vsE koje si dugo kacio, i kunuo se u njih, a po linkovima koje ovde kacis, vidi se da su ti kurir, blic, alo, informer glavna ako ne i jedina lektira u zivotu.
Osim toga, o kakvim ti botovima i sendvicima i o kakvoj ostrascenosti pricas. Da napomenem jos jednom, dovoljno je procitati tvoj post od 11:59 i videti da si ti sve to. Lazes, ali si toliko glup, da u sledecem redu ostavis link sa dokazom da si slagao. Simpatican si mi, da znas:)))))
I da znas, necu ti vise odgovarati, da ovo ne bi preraslo u nesto neprimereno, pa da se obrise sve, ipak onaj post od 11:59 treba ostati sacuvan. Za buduca pokoljenja:)) Ja cu ga za svaki slucaj snimiti:))
toma
Najvise ti se svidja sa puno hroma, tako bese ? :)))
Pa ti si cirkuzant, bot, za sendvic, to je svima ovde poznato.
Vozis se u W222 FL maskiranoj, gori si od Kristijana. :)
I gluplji i veci lazov.
Secam se kako si pljuvao sve komentatore sa BMW bloga, kako pljujes sve koji ne pisu hvalospeve o BMW-u i kako dovodis u pitanje brdo komentatora, valjda si ti samo relevantan. :)
Ma mora da je Merc potplatio i preko 200 000 ljudi koji su kupili S klasu do sad, namesteno, ko onaj video koji te je deotukao juce. :)
Secam se kad si prozivao jednog blogera ovde, kako mu baba nema stila zato sto ne vozi i8.
Mislis da 720 moze prosecno da trosi 7 lit, sta dalje pricati. :)
Automobil si video samo na ovom blogu, zato mastas tako.
pit
ja komentare sa bmw bloga i ne citam. Ti ih citas.
Uzmi sliku enterijera nove sedmice, i zaokruzi mi na toj slici delove koji su od hroma!:)
Osim toga, kakve veze ima moje misljenje o hromu u ovoj temi. Izblamirao si se propisno, i sad skreces temu...daj malo dostojanstva prema samom sebi pokazi!!!
Tvoj problem je sto je sve sto sam napisao u mom prvom postu u ovoj temi, a sto je vezano za temu same vesti, istina i tacno, od reci do reci....
"Pa ti si cirkuzant, bot, za sendvic, to je svima ovde poznato."
svima koji su normalni i razmisljaju svojom glavom je poznato ono sto procitaju, kao npr. nasu prepisku u ovoj vesti, a to sto ti pokusavas da nesto isceniras ili nabedis one koji su malo lenji sa:"To je svima ovde poznato", ne vredi ni zrna graska, barem ne onima koji razmisljaju svojom glavom i nisu lenji da procitaju tvoje poruke....pa koga ne mrzi, neka ih procita, pa neka zakljuci....
ps. sto se tice potrosnje govorimo o fabrickim podacima. Ako je merc mogao da postavi da S250cdi trosi 5.7l, ili novi S400 4matic da trosi 8.4Litara, zasto mislis da bi BMW trebalo da stavi za 730i da trosi vise od 7 litara. A posto je za 740i fabricki podatak 6.8-7 Litara, bice za ovaj 730i i daleko ispod 7 litara. Jos bolje nego sto sam prognozirao u prvom postu. Dakle uporedjujemo jabuke i jabuke, fabricke i fabricke podatke, a ne gde tebi odgovara fabricki podaci, a na drugoj strani realna potrosnja.
I cini mi se da sam vec pomenuo, na svim testovima nemackih magazina novi 730d trosi oko 1.2-1.3 litara manje od S350d, i na svim tim testovima BMW je mnogo blizi fabrickim podacima od mercedesa. Kako za potrosnju, tako i za ubrzanje....