
Nakon standardne verzije nove generacije modela X1, BMW je njegovu ponudu proširio i verzijom sa produženim međuosovinskim rastojanjem.
Kako stvari stoje, ovo će biti model samo za kinesko tržište, pa ne čudi da je zvanična promocija održana na sajmu automobila u Pekingu. I proizvodnja će se odvijati u Kini, i to u BMW Brilliance fabrici u Shenyangu, dok prodaja startuje u drugoj polovini godine.

Automobil će u imenu imati i oznaku "Li", pri čemu ovakav X1 ima za 80 mm duže međuosovinsko rastojanje od standardnog modela. Zapremina prtljažnika se kreće od 465 litara pa sve do 1650 litara kada se obore i zadnja sedišta.

U ponudi će biti verzije sDrive18Li sa trocilindrašem od 136KS, sDrive20Li/xDrive20Li sa četvorocilindrašem sa 192KS i xDrive25Li sa četvorocilindričnim motorom sa 231KS.

Trocilindraš dolazi sa šestostepenim Steptronic menjačem, a ostale verzije sa osmostepenim Steptronicom.
Kupcima će se nuditi xLine i Sport Line paketi, a biće dostupni i Harman Kardon surround sound sistem, head-up displej, LED prednja svetla, automatsko otvaranje vrata prtljažnika, Dynamic Damper Control...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Pa, i sa ovim "kineskim produžetkom" od 8 cm Wb će mu biti malo manji nego na prethodnom "standardnom" X1
Da, biće kraći ali i sa standardnim je iskoristivija kabina nego u prethodnika. Tako da suve brojke ne moraju značiti ništa ako nisu pravilno iskorištene.
Slažem se da je za komfor veoma bitan i "razmeštaj elemenata" u vozilu, kao i da je i veliki Wb lako upropastiti lošim "razmeštajem". Ali, ako nemaš potreban wb, "dobar razmeštaj" ne može taj manjak da potpuno nadomesti.
Prethodni X1 je imao vrhunski komfor, pozadi je bilo dosta mesta i za noge i za glavu.
Ne verujem da novi X1 to može da ima.
Standardni X1 je mnogo prostraniji u odnosu na prethodnika najviše zbog poprečnog motora , tako da je kabina mogla biti puno veća.
Pa i trojka je uvijek imala među najvećima WB u klasi ali što se tiče prostora uvjek je na začelju sa ostalim premiumima.
Same brojke WB ne znače uvijek prostranost posebno u RWD postavci.
moron,mozda ce ti ovo pomoci:
http://www.autotrader.com/car-reviews/2015-vs-2016-bmw-x1-whats-the-difference-249361
bmw series 8
Hvala ... Mada, nema tu "interior dimensions". Koliko to gledah drugde, te unutrašnje dimenzije, nije to nešto poraslo kod novog X1. A stari je zaista imao jako dobre parametre po pitanju visine za glavu napred (skoro 105 cm) i pozadi (skoro 101). To mi je baš ostalo u sećanju.
moron:
http://www.germancarforum.com/attachments/autobild_allrad_supertest_-_bmw_x1_25d-6-jpg.369126/
ostalo je na tom nivou.
bmw series 8
Da...
A, vidiš, mada to nije bila tema, tamo piše gepek 505, a ovde 465 litara. Djavo će im crni više znati
Glavna poenta je da je kod prethodnika dugačak nos jeo dosta prostora , tako da su kod novog i pored smanjenja određenih parametara dovele do prostranije unutrašnjosti.
Još jedan benifit toga je da sad izgleda skladno i simpatično za razliku od prethodnika.
Jer koliko je dugačak nos npr. Kod trojke popravljao siluetu , kod X1 je bio suprotan efekt , pa je bio prilično ružan.
Priznajem, prethodni X1 je imao malo specifičnu siletu, nekada mi se činila ružnjikavom, nekada ne. Jeste, i nos je bio jako dugačak. Ali, za moja proporcije,više je mesta u njemu bilo pozadi, nego li u petici (trojku da ne pominjem).
Retko koji bih BMW poželeo (sa milion ličnih razloga),ali prethodni X1 me baš privukao.
Moron,ti kombi neki uzmi,izbaci 1 red sedista i svi problemi reseni :-) . Razumem da svako ima svoje prioritete,a tebi je,bez sumnje ,prostranost SVE.Tako da lako mozes sebi da udovoljis.