
Nakon pet godina od predstavljanja Ferrari F12 Berlinetta je dobio naslednika u vidu modela 812 Superfast, čija zvanična promocija će biti održana početkom marta na sajmu u Ženevi.
Ferrari 812 Superfast pokreće novi 6,5 litarski V12 motor sa 588 kW/800KS pri 8500 o/min. i 718 Nm pri 7000 o/min., što znači 123KS po litri zapremine.

Snaga se na zadnje točkove prenosi putem menjača sa dvostrukim kvačilom.

Fabrika navodi da 812 Superfast od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,9 sekunde, može da psotigne "više od 340 km/h", kao i da prosečna potrošnja goriva iznosi 14,9 l/100 km (emisija CO2 je 340 grama po km).

Automobil je težak 1525 kg, pri čemu je raspored težine 46% napred i 54% pozadi.

Pominju se i EPS (el. servo), Side Slip Control (SSC), najnoviji infotainment sistem, kao i sportskiji, radikalniji izgled kokpita (sa novim, sportskijim i ergonomskim sedištima i novim volanom).

Što se dimenzija tiče, 812 Superfast je dugačak 4657 mm, širok 1971 mm i visok 1276 mm.
Na kraju, tu je i nova boja za eksterijer, nazvana Rosso Settanta.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
800ks V12 atmo, sjajno.
Dobro je što su vratili 4-4, 4 štopa, 4 izduva.
Medjutim, Ferrari se malo pogubio sa dizajnom.
Nema više one elegancije kao kod starijih modela.
Siluju agresivnošću, a to im ne stoji.
Ovi farovi izgledaju kao sa nekog Hyundai-a i ove rupe pored.
Generalno ceo auto izgleda kao da je delo tjuning kuće a ne fabrike.
Nekada je Ferrari "salivao" kola, beskrajna sportska elegancija.
Spram toga, ovo deluje kao skarabudževina.
F430 za mene i dalje najlepši Ferrari ikad i remek delo, školski primer kako treba da izgleda jedan konjić.
http://zombdrive.com/images/2009-ferrari-f430-11.jpg
Usput, na slici 2 ovaj Ferrari vuče na Korvetu Z06, a to sebi jedan Ferrari ne sme da dopusti.
Nasuprot Ferrariju, Lambo odlično "pakuje" agresivnost, elegantno i "picikato".
Opet puno para za FCA kasicu-prasicu. Ferrari uredno isplaćuje dividendu, a FCA tu pripada 80%. :D
Biće para za razvoj novog rednog šestaka za sljedeći Grand Cherokee.
Do C stuba je OK ali ovaj prelaz na bokove je nesrećno riješen , pretrpan.
550/575 mi je još uvijek najelegantniji moderni Ferrari sa motorom napred.
Da imate novaca za jedan ovakav bio bi vam mnogo lijep,jer je uživo mnogo ljepši,još kada uđete u salon,pa vas tretiraju kao pravom ferrari kupca, prebacite novac fabrici preko računa, sjednete u ovu prefektnu mašinu i odvezete se ..onda bi nam svima bio lijep,ovako tražimo razlog da nam se ne sviđau agresivni nabori na haubi, ili zaoštrena svjetla-gluposti
Nakon pocetnog odusevljenja moram priznati da sam malo promenio misljenje.
Napred zaista pocinje da lici na Korvetu poslednje generacije a ima koju faltu viska na boku.
Previse je ostar, agresivan i napet za shmek ove marke.
Mozda sam postao staromodan ali npr. Aston Martin je odradio pravu stvar sa ulaskom u "krizu srednjih godina".
Pozitivna stvar je povratak duplih "shtopova" pozadi.
P1
Meni su prethodnici u ovoj klasi klasici:
http://ag-spots-2013.o.auroraobjects.eu/2013/10/15/ferrari-575-m-maranello-c886515102013203443_3.jpg
http://ag-spots-2015.o.auroraobjects.eu/2015/04/18/ferrari-456-gt-c923518042015124202_9.jpg
http://ag-spots-2013.o.auroraobjects.eu/2013/03/20/ferrari-456-gt-c261420032013195946_4.jpg
360 je manji ipak, mada i on je lep. Dodao bih 360 modena, uživo mi je i dalje među omiljenim autima.
http://carphotos.cardomain.com/ride_images/4/460/1/38647500024_original.jpg
;)
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/4f/07/9d/4f079d0dcc8f76615a7aacfb9a15d728.jpg
Ranije modele da ne pominjem, s onim čuvenim bokom..
Poz