home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sajam automobila u Ženevi će biti i mesto promocije blago doterane Škode Fabije koja je dobila i 1.0 TSI benzinski motor umesto dosadašnjeg 1.2 agregata.

U pitanju je trocilindrični motor kakav je dobila i nedavno obnovljena Škoda Rapid, a koji će se u Fabiji nuditi u verzijama sa 95KS/160 Nm i 110KS/200 Nm.

Motor će moći da se kombinuje sa 5-stepenim manuelnim menjačem i opcionim 7-stepenim DSG-om, pri čemu se najavljuju bolje performanse i manja potrošnja goriva.

2017 Fabia između ostalog može da ima i Škoda Connect aplikaciju, XDS+ elektronsku blokadu diferencijala, City Emergency Braking funkciju, adaptivni tempomat, Hill-Hold Control, sistem za nadgledanje pritiska u gumama...

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 8284



Komentari

"Motor će moći da se kombinuje sa 5-stepenim manuelnim menjačem i opcionim 7-stepenim DSG-om"

Koliko ja znam, 1,2 TSI 110 je u fobiji trenutno uparen sa 6-stepenim manuelnim menjačem, tako da ne verujem da će novi 1.0 TSI 110 da upare sa 5-stepenim.

Ali će i cenu da "redizajniraju". U nebesa. Kada se pojavila aktuelna oktavija 1,4 TSI u najvišem paketu je koštala oko 18.800.
Sada posle redizajna košta oko 2.000 eura više ( "akcijskih" 20.808 ).
Istina, u najvišem paketu sada ima veći displej radija ...
Tako to radi škoda. Tj. VW.

Autor moron 02 Mar 2017, 09:13

Ta cena je za neki G-TEC. Cena obicnog 1.4 TSI je 1.200e niza od te. Pre fejslifta je bila 19.296e (ako je verovati sajtu drugog dilera, koji jos uvek nema nove cene), tako da je konacna razlika nekih 500e. A takvu sam informaciju o cenama fejslifta i dobio od prodavca pre nekih mesec i po dana u salonu, dok cene nisu bile objavljene.

Autor dre 02 Mar 2017, 09:26

S obzirom da je VW PRECUTAO kakav je 1.2TSI bio promasaj sa raspalim lancima i turbinama na 30 samo hiljada km, nadam se da je sada svima jasno zasto su ga zamenili ovom troklipnjacom !?!

P.S. jedino ga je Autobild "castio" poslednjim mestom na lestvici kvaliteta, da ne poverujes, mada je i to proslo kao "tajna"..

Autor carobnjak 02 Mar 2017, 09:30

Ne tako davno, Oktavija karavan 2.0 dizel 6MT u najvišem paketu Style je bila 21.696. Sada je 22.704.
"Redizajn" (cene) do bola.
Škoda zna da lepo odmeri.
Kod aktuelne fabije, srednji paket, da predjete sa atmosferskih besnih 60 konja (i5MT) na 110 konja (i6MT), to Vas ( dodatnih 50 konja,turbina, i jedna brzina više u menjaču) košta oko 1.900 eura. Puno? Možda i nije.
Jer, kod redizanirane oktavije, srednji paket, da sa turbo motora od 1,2 litra (i 86 ks sa 5MT) predjete na turbo 1,0 (sa 115 ks i 6MT), to Vas košta dodatnih 2.554. Mnogo skuplji redizanirani prelaz (za samo 29 konja više i jednu brzinu više).
A, ne dao Vam Bog da poželite kod umesto 5MT da uzmete DSG, to je onda dodatnih 3.420 kod oktavije "redizajn" (kod fabije jedva 1.100 eura za taj isti prelaz).
Ne da su odvalili redizajn cene oktavije, već su skroz pobenavili.

Autor moron 02 Mar 2017, 10:23

A zašto da Skoda u Srbiji ne odvali cene, kad je ljudi kupuju bez rarmišljanja. Kad idu ko ovce na so.
Već i po pijacu se priča da je Skoda "auto". To znaju i oni što auto nikad probali nisu, što nemaju dozvolu, zanju vrapci na grani i ribe u vodi. To je Srbija.
I što da ne oklempave sa cenom, za automobile sumnjivog kvaliteta, očajnog dizajna i loših sedišta. Zamisli, 5 brzinski menjač na nemoćnoj turbo troklipnjači od 1000 kubika! Pa ko to još nudi???
Da sam na njihovom mestu, ja bi još podigao cenu. Kad roba ide, treba to iskoristiti. Sad beru benefite dugogodišnjih niskih cena, kojima su kupili običan narod.

Autor Oktopod 02 Mar 2017, 10:30

Oktopod
Slazem se, posle TSI afere i dizel prevare, treba dobro razmisliti!
Sta je sledece?

Autor carobnjak 02 Mar 2017, 10:33

To je izgleda greska u cenovniku, jer pise da je 1.6 TDI 5MT skuplji u nizem paketu opreme (Active) nego u visem (Ambition), i to za nekih 550e. Istina, sve i da su permutovali te dve cene, doplata za DSG je i dalje velika.

Autor dre 02 Mar 2017, 10:40

Škoda je za one koji cene "esenciju". Toliko opreme škoda i nudi. Bazna "redizajnirana" oktavija nema čak ni daljinsko zaključavanje ili otključavanje. U 2017. godini ... A tu su pozadi i proverene kurble za prozore.
Čak i tempomat dolazi tek u najvišem paketu. U vreme dok ga drugi u tom segmentu nude bazno.
Šišanje nevidjeno ...

Autor moron 02 Mar 2017, 10:44

@ moron, pogledao sam ponovo svoj izvor za svaki slučaj (ovaj članak sam objavio u pola tri ujutru pa bi moaj greška zbog umora bila i razumljiva), ali i dalje stoji ovako: "Working in conjunction with a 5-speed manual gearbox or an optional 7-speed DSG, the three-pot engine provides a faster 0-100 km/h (62 mph) acceleration time to both the hatch and Combi versions of the car while improving fuel consumption and CO2 emissions."

Autor auto 02 Mar 2017, 12:13

Što se tiče cijena i opreme , sve se svodi na to , kad su u mogućnosti...

Samo mora se priznati da ovako paketirana Fabia kao sa slike ima odlike simpatičnosti za razliku od onih 90% na cesti "komercijalista edišn"

Autor Đorđe 02 Mar 2017, 12:15

auto 02 Mar 2017, 12:13
Važeća "komercijalna" varijanta, kao je nazva Đorđe, Fabija 1,2 TSI sa 90ks, ima menjač sa 5 brzina. Tako da vest nije greška, trend se verovatno nastavlja, menjač sa 5 brzina, ubacuju jeftiniji motor (sa 3 klipa) a cena ide gore.

Autor Oktopod 02 Mar 2017, 12:24

Ako se neki brend dobro prodaje, onda sigurno postoji dobar razlog za to.
Recimo nova octavia 1.0tsi 115ks, 6mt je 13.500e. Ide ispod 10 sec do 100 i preko 200 top speed, potrosnja smesna, 200nm...
Kvalitet vw-ov..
Mislim da je to najbolji auto za taj novac jer u c segmentu se ne moze naci ni priblizno slican auto po tehnickim karakteristikama, zapremini gepeka, potrosnji goriva, dizelskom obrtnom momentu...
Voleo bih da me neko demantuje.

Autor Mirko 03 Mar 2017, 16:35