
David Twohig, glavni inžinjer na projektu Alpine A110, prisutnim novinarima na Sajmu automobila u Ženevi odgovorio je na nekoliko pitanja koja se odnose na novi francuski sportski automobil sa starim imenom.
Na pitanje novinara da li se ispod Alpinine karoserije kriju tehnički elementi "pozajmljeni" sa aktuelnog Renaultovog modela Clio RS, Twohig kaže: "U slučaju modela A110 sa pomenutim modelom Renaulta delimo samo žice električnih instalacija. Sve ostalo je razvijeno i napravljeno isključivo za A110, zaključno s novim 1,8 litarskim benzinskim četvorocilindarskim turbo motorom i 7-stepenim automatskim menjačem sa dva kvačila koji je razvijen i proizveden u renomiranoj nemačkoj kompaniji Getrag."

Twohig je takođe rekao da su u Alpini veoma zadovoljni performansama koje nudi Getragov menjač, jer je brzina izmene stepeni prenosa u radnom programu "Track" na nivou brzine menjača s kojima se danas mogu pohvaliti u Porscheu i Ferrariju.

Zadovoljni su i zvukom izduvnog sistema na čiji je razvoj potrošeno nekoliko hiljada sati, a Twohig misli da u ovom trenutku možda i nema produkcijskh automobila s četvorocilindarskim turbo motorom koji zvuče bolje.
Uz činjenicu da karoserija Alpine A110 ima naglašen retro izgled, jedno od pitanja bilo je da li su u Alpini razmišljali o ručnom menjaču.
"Jesmo, razmišljali smo o ručnom menjaču u ranoj fazi razvoja automobila, ali smo ideju ubrzo napustili, jer su analize pokazale da procentualno ima veoma malo kupaca koji bi se odlučili za takvu opciju", kaže Twohig.
S motorom koji je postavljen ispred zadnje osovine (više od 250KS i 320 Nm najvećeg obrtnog momenta), masom koja iznosi samo 1.080 kilograma i optimalnom raspodelom pomenutih kilograma po osovinama, A110 ima sve preduslove za odlično snalaženje na stazi, ali Twohig je naglasio da u Alpini ipak nisu imali nameru da prave namenski "track day" automobil koji će, daleko od staze, biti zamoran i neudoban.
"S dovoljno prostora u preglednoj putničkoj kabini i adekvatnim mogućnostima podešavanja upravljača i visine Sabeltovih ultralaganih sedišta, u A110 se udobno mogu smestiti i izuzetno visoke osobe. U kabini nema lažnih materijala, pa ono što izgleda kao koža, aluminijum i karbon zaista jeste koža, aluminijum i karbon", rekao je na kraju Twohig odgovarajući tako na pitanje da li je A110 bliži Porscheovom Caymanu ili Alfinoj 4C i Lotusovom modelu Exige.
Izvor: Klix.ba
@Renault Terminator,
Zasto? Nekad imam utisak da pola kupaca (mozda sam malo i samnjio brojku) nikad ne iskoristi celu ergelu pod haubom. Ovo je za kupce sa subjektivnim osecajem brzine. Ja nekad (jbg, trenutne mogucnosti) imam osecaj da u svom CLIO 3 sa 75KS jurim nogo brze nego sto inace pokazuje brzinomer.
250KS sa 1080kg i idealnim rasporedom tezine zvuci kao idealna kombinacija. Ovo bi zaista trebalo da bude softcore sportski auto, za svaki dan. U principu sve ono sto 4C nije.
A bice sigurno i neka RS verzija, ili kako god se zvala uz izme Alpina.
Uros
Mozda ja grijesim,al nece valjda novi Megan RS biti brzi od ovakvog ljepotana,to bi bila tragedija.Al ako ce biti i snaznije verzije Alpine A110 onda ok,za pocetnu verziju je ovo korektna konjica.
Ljudi, ovaj auto ide do 100 za 4,5 s. To je vetar, i rezultat za jednog Poršea Kajmana ili Ferarija ili Lamba.
Težina od 1080kg, centralni motor, niska silueta, brzina dobacuje do 250 (dalje je limitirana).
Auto je za trkačku stazu, obične puteve. Držanje je ravno 5 pura skupljim autima, sa namenom kao ovaj.
Vozim Klija RS 197 sa nekom izmenama na vešanju, mapi motora, izduvu i usisu, i jasno mi je šta je ovaj auto. Dve klase iznad. Klasa iznad Megana RS.
Ovaj motor sa menjačem i mehanikom je tačno uparen sa školjkom...
Voleo bi da ga vidim i sa 1,6 T motorom i na reliju, recimo WRC 2 i sl.
Zasto bi se bavio ovime, kad postoji Porsche Cayman koji je bolji u svemu i jos globalno prepoznatljiv model i marka?
Ovo za 20ak hiljada kao Miata i da pevaju. Pre svega jer izgleda jeftino.
Cak i za manje novca, nor Audi TT, pa ne moze da mu parira. Enterijer dibidus. Oni misle da je ovo konkurent Alfi 4c jer je motor pozadi... sutra malo.