home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Karoq će u gami Škode zauzeti poziciju ispod SUV modela Kodiaq, a na tržištu će zameniti odlazeći Yeti.

Škoda je svoj novi SUV predstavila javnosti na svečanosti u Stokholmu. Automobil dosta podseća na veći Kodiaq, a osim po dizmenzijama, posmatrač će ova dva SUV vozila najlakše razlikovati po zadnjim stop svetlima koja kod Karoqa imaju oblik bumeranga.

Novi SUV, koji će naslediti dosadašnji model Yeti, dugačak je 4.382 mm, širok 1.841 mm i visok 1.605 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.638 mm, što je 6 cm više nego kod Yetija.

Karoq raspolaže sa prtljažnikom od 521 l, u osnovnoj konfiguracijia sa uspravljenim naslonima zadnjih sedišta. Kada se zadnja sedišta obore, dobija se koristan prostor za prevoz stvari od 1.630 l. Zadnja klupa može se u potpunosti ukloniti i tada je dostupno čak 1.810 l.

Kupci mogu da biraju između 4 dimenzije felni, promera od 16 do 19 inča.

Unutrašnjost vozila karakterišu svedene linije, tipične za novu generaciju Škodinih modela, a na vrhu centralne konzole nalazi se veliki ekran multimedijalnog sistema.

Karoq je prvi model češkog proizvođača koji kao opciju u ponudi ima digitalnu instrument tablu, umesto klasične analogne, a kupci takođe mogu naručiti brojne dodatne sadržaje i opremu, kao što su na primer grejani volan, grejana prednja i zadnja sedišta i LED ambijentalno osvetljenje u putničkoj kabini.

Multimedijani uređaj opremljen je sistemima Android Auto i Apple CarPlay koji omogućuju potpuno povezivost sa smartfon uređajima.

Motorizacija se za sada sastoji od pet pogonskih jedinica. Osnovni benzinac je 1.0 litarski TSI sa 115 kd i 175 Nm, a u ponudi je i jači, 1.5 TSI agregat sa 150 ks i 250 Nm.

Oni koji preferiraju dizelaše, mogu da biraju između tri opcije. Najslabiji dizel motor je 1.6 TDI sa 115 ks i 250 Nm, a na raspolaganju su i dve varijante 2.0 TDI agregata, sa 150 ks i 300 Nm i sa 190 ks i 400 Nm.

Većina ponuđenih motora mogu se naručiti ili sa šestobrzinskim manuelnim menjačem ili sa sedmostepenim DSG menjačem sa duplim kvačilom. Izuzetak je najsnažnija dizel verzija koja se standardno isporučuje sa DSG menjačem i pogonom na sva 4 točka.

Osnovne verzije Škode Karoq biće dostupne isključivo sa prednjim pogonom, dok će skuplje varijante imati 4x4 pogon.

Na novom SUV modelu nisu izostali ni brojni bezbednosni elektronski sistemi, poput asistencije prilikom parkiranja (Park Assist), sistema koji upozorava na neželjeno napuštanje vozne trake kojom se automobil kreće (Lane Assist) ili sistema koji pomaže vozaču u uslovima gradskih gužvi i stani-kreni vožnji (Traffic Jam Assist).

Tu su još i adaptivni tempomat, sistem koji upozorava na prisustvo drugih vozila u mrtvom uglu vozača, pomoć pri kočenju u slučaju opasnosti od frontalnog sudara, kao i sistem za detekciju pešaka.

Škoda je najavila da će Karoq stići u prodajne salone u drugoj polovini 2017, ali cena ovog vozila za sada nije poznata.

U nastavku možete pogledati dva promo videa sa detaljnim prikazom Škode Karoq:


Izvor: B92.net

Foto: Škoda

Škoda razmatra Karoq vRS sa 300 ks

Češki proizvođač mogao bi da ponudi kupcima sportsku verziju svog novog SUV modela, otkrio je prvi čovek Škode, Bernhard Maier.

Nakon promocije modela Karoq, koja je održana u četvrak 18. maja u Stokholmu, Maier je u razgovoru za Autocar rekao da postoji interesovanje Škodinih kupaca za jednim sportskim SUV modelom sa vRS oznakom, ali i da još nije dato zeleno svetlo za proizvodnju Karoqa vRS.

Škoda Karoq u početku će se proizvoditi u pet verzija, sa 2 benzinska i 3 dizel motora. Trenutno najjači model je 2.0 TDI sa 190 ks i 400 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ova verzija je opremljena automatizovanim DSG menjačem sa duplim kvačilom i 4x4 sistemom, a automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 7,8 s, dok je maksimalna brzina 211 km/h.

Ukoliko dođe do njegove realizacije, Karoq vRS bi mogao da ima 2.0 litarski TSFI benzinac koji će koristiti buduća Seat Ateca Cupra, a za koji se veruje da proizvodi 300 ks i razvija 380 Nm. Ovakav Karoq vRS bi iz stanja mirovanja do stotke mogao da stigne za oko 6 s.

Osim vRS verzije, Maier je nagovestio da u Škodi u budućnosti planiraju i Karoq “plug-in” hibrid.

Izvor: B92.net



čitanja : 3176



Komentari

Tradicionalni nit smrdi - nit miriše dizajn, dosadašnji Yeti je makar spolja bio smeliji i originalniji (naročito pre redizajna). A ove felne ko bude naručio u Srbiji nek mu je Bog u pomoći, pa ovo kao da ni nema gumu nego jedan namotaj izolirke :D

Ali za ljubitelje Škode ima da bude pravi hit 100%

Autor X 20 Maj 2017, 00:12

"KaroQ.."...

Elem, zbog nekih nijansi, kao celina meni znatno lepsi od Atece, osim prednjeg dela. I mozda enterijera. Sad, zasto su napravili otklon od Yeti-ja, pojma nemam. A i te paukove oci u vise vertikala i horizontala, odvratna praksa pocela sa FL Octavia-om, preko Kodiaq-a, pa evo i ovaj Karo. Ostade samo Rapid postedjen..

Autor Priapus 20 Maj 2017, 13:10

"Sad, zasto su napravili otklon od Yeti-ja, pojma nemam."

Pa, za razliku i od najskupljeg Yetija ( koji "sa popustom" košta "samo" 24.864), možda će ovaj da STANDARDNO ima šest vazdušnih jastuka, a?

Autor moron 20 Maj 2017, 13:18

Moguce da smo mi kao trziste referentni, mozda je mngmnt VW-a marljivo citao nase postove i komentare, mozda je sve to urodilo plodom i odlaskom Yeti-ja u nepovratni zaborav (osim mozda kod Clarksona), sa nesmanjenom potraznjom do dana kad su ga ugasili.. :)

A za vazdusne zavese, samo se setujes da pozelis Yeti L&K, i magija pocinje. Jeste da za te pare mozes da kupis npr. X-Trail 2.0 DCi X-tronic 360, al sta ce ti toliki automobil pored luksuzno kompaktnog Yeti-ja..

Autor Priapus 20 Maj 2017, 13:38

Brat je imao dva Yetia, Yeti 1.2 TSI i 2.0 TDI, prvi crni u pocetnom paketu, drugi beli u full paketu sa brdo doplata (28k). Moze neko da voli ili ne voli dizajn (pogotovu enterijera) ali je YETI fenomenalan allround automobil, jako lepo se vozi, izuzetno je praktican, cak je i u 1.2 TSI bio prilicno zivahan, a i izneneajujuce stedljiv. meni su recimo sedista prilicno teska I komplikovana nakon Hondinoh Magic seatsa I enterijer je so so

Inace buduci da pratim britansku stampu redovno YETI je uvek bio prvi izbor od TOP GEARa do autoexpresa pa preko What cara. Zanimljivo je da je izuzetno ocenjen od vlasnika I par puta je pobedjivao u driver power kod AEa.

Sto se tice novog meni je lepsi od Atece inside out i to znacajno

Autor J4ZZER 20 Maj 2017, 16:04

Ono stvarno, Yeti jeste bio originalan u Škoda gami, ali originalno ružan. A 1.2TSI se u njemu baš proslavio :)

Ovaj "novi Yeti" je umanjeni Kodiaq, i impresionira prostorom poredeći ga sa sličnim, po dužini, NQQ ili većim Tupsonom.

Gledao sam motore u Rapidu FL, i čudim se da je ovde 1.0TSI 110KS sa samo 175Nm, kada je u Rapidu FL sa 200, kao u Octaviji?

Autor rasa 20 Maj 2017, 16:18

@rasa Lepota je u ocima posmatraca. Meni je Yeti pre redizajna bio super, redizajn mi je pokvario stvari.

Sto se tice 1.2 tsi, nigde nisam napisao da je pouzdan :) vec zivahan, stedljiv itd. Brat je prve godine presao 50k cetiri puta se kvario i prodao ga je.Na ovom 2.0 tdi otisao DSG na 50k ali sve je bilo u garanciji

Autor J4ZZER 20 Maj 2017, 16:45

Sa Cw 0,37 mislim da yeti čak ni kao FWD ne može biti previše ekonomičan pri iole većim brznima. Po "regionalnim putevima" je to moguće, jer su tuda brzine pretežno razumne.
Nezavisno od toga što yeti zaista može da se veoma lepo "personalizuje", opremi i motorizuje, mislim da je njega vreme odavno pregazilo.

Autor moron 20 Maj 2017, 17:03

@moron Veruj mi da sam na regionalnim putevima vozio TSI za manje od 7... A TDI mi je bilo teze jer je imao 180+ konja i ne moze da se vozi polako.

Niko ne spori da je Yetia vreme pregazilo, uostalom evo ga iznad naslednik, ali da je sad bio los ili neuspesan model ne stoji, naprotiv

Autor J4ZZER 20 Maj 2017, 17:33

J4ZZER
Naravno da verujem da je bilo moguće ostvariti i takvu potrošnju po regionlnom putu sa 1,2 TSI. Sve zavisi od uslova saobraćaja, brzine i "agresivnosti" vozača.
Znala je meni i stara lada niva 1,6 sa 4MT da troši samo 8,5 litara prosečno na "regionalnom putu". Jednom. Sa laganim gasom. Od Sarajeva do Mostara ...

Autor moron 20 Maj 2017, 22:56