home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Ukoliko smatrate da je Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio neka vrsta budžetski orijentisanog Ferrari modela sa četvoro vrata, verovatno ste u pravu.

Alfa je sa ovim modelom dobila nešto najbliže proizvodnom i ulično legalnom superautomobilu, „namenjenom širokim narodnim masama“, nego što je to bilo koja linija bila pre njega. Međutim, za ovaj automobil još uvek nije utvrđeno koja mu boja najlepše stoji, odnosno koju nijansu crvene njeni kupci najviše vole.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

U standardnoj ponudi, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio automobil dolazi finiširan u Rosso Alfa tonu, koji kupce ne košta ništa, naravno, ali ukoliko bilo ko od njih poželi nešto više za svoju jedinicu, onda može izabrati specijalnu nijansu Rosso Competizione Tri-Coat, opciju vrednu 2,250 funti u Velikoj Britaniji, 2,200 dolara u Severnoj Americi ili 2.559 evra ovde kod nas na kopnu.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Ovo je upravo iznos koji je potrebno izdvojiti kako bi Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio automobili dobili bilo koju nijansu crvene boje po želji kupaca, mada, određeni finiši mogu sve vlasnike ovih modela olakšati za nešto više od dve ipo hiljade. Bilo kako bilo, veoma je pohvalno što italijanska kompanija nudi ovoliko raznovrnih opcija, od kojih je mat crvena jedna od najpopularnijih do sada.

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Kao što možete videti, sočivo fotoaparata zaista obožava ovaj automobil, koji je primećen u jednoj garaži smeštenoj u nemačkom gradu Štutgartu. Odmah do ovog posebnog vozila nalazi se srebrni W204 Mercedes-Benz C-Class model, koji se prilično uklapa u svoje okruženje. Ovo nikako nije slučaj sa veoma živopisnom bojom sportskog sedan autombila, koji automatski svu pažnju privlači na sebe.

Kada je reč o performansama, vredi napomenuti da model Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio koristi bi-turbo V6 Ferrari motor zapremine 2,9 litara, dobar za 512 ks i 601 Nm obrtnog momenta. Ova snaga dovoljna je kako bi automobil bio ubrzan do stotke za svega 3,8 sekundi i razvije maksimalnu brzinu od 307 km/h.

Izvor: Autoexclusive.rs

Foto: Autogespot



čitanja : 963



Komentari