
Toyota i Suzuki su još ranije postigli sporazum o saradnji koji između ostalog podrazumeva razmenu tehnologija, kao i snabdevanje proizvoda i komponenti.
Pre svega, Toyota će pomoći Suzukiju u razvoju novog, ultra efikasnog motora (u ovome će učestvovati i kompanija Denso, proizvođač komponeti za auto industriju), a potvrđeno je i da će Toyota Kirloskar Motor Private Ltd. (TKM) u Indiji proizvoditi i prodavati modele koje će razviti Suzuki.

Takođe, modele koje će razviti Suzuki, uključujući i one koje će proizvoditi TKM, dva proizvođača će prodavati na afričkom i drugim tržištima.

Jedan od rezultata ove saradnje je sada pred nama, i to u vidu modela Toyota Glanza, Odmah je jasno da je u pitanju Suzuki Baleno sa Toyotinim znakom a i praviće se u Suzukijevoj fabrici Gujarat, u tiražu od 20.000 do 25.000 vozila godišnje.
Toyota Glanza se od Suzukijevog Balena razlikuje po manjim vizuelnim izmenama koje se tiču revidiranih prednjih i zadnjih svetala kao i po doteranom prednjem grilu sa Toyota logom.

Automobil je dugačak 3995 mm, širok 1745 mm, visok 1510 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2520 mm.
Glanza će biti dostupan sa 1.2L benzinskim motorom sa 83KS i 113 Nm, kao i sa 1.2L DualJet motorom i mild-hybrid sistemom koji raspolaže sa 90KS i 113 Nm.
U zavisnosti od motora ugrađivaće se 5-stepeni manuelni i CVT menjač.
U opremi će se između ostalog naći i klima uređaj, vozačevo sedište podesivo po visini, 7.0-inčni ekran infotainment sistema, Bluetooth, navigacija, ABS i EBD, zadnji parking senzori...
Ivan Mitić – Autoblog.rs