
Još jedna od brojnih Audijevih premijera na sajmu automobila u Los Anđelesu je i ovaj električni e-tron Sportback.
Ukratko, e-tron Sportback u osnovi predstavlja kupeizovanu verziju standardnog Audija e-tron, što znači da se pre svega odlikuje izmenjenim zadnjim delom. Taj zadnji deo je krivac za 20 mm manje prostora za glave putnika na zadnjim sedištima i za 60 litara manji prtljažnik u odnosu na regularni Audi e-tron. Zapremina prtljažnika se inače kreće od 615 do 1655 litara sa oborenim zadnjim sedištima.

Kao i regularni e-tron, i e-tron Sportback je napravljen na MLB platfomi, a što se dimenizja tiče dužina iznosi 4901 mm, širina 1935 mm i visina 1616 mm.

Koeficijent otpora vazduha je 0,25, dok su točkovi standardno od 19 inča (gume 255/55 R19).

Tu su i 12.3-inčni digitalni instrumenti, Digital Matrix LED prednja svetla, kao i opcione kamere umesto klasičnih retrovizora.

U Evropi će se nuditi dve verzije, i to e-tron Sportback 50 quattro sa 230 kW/313KS i 540 Nm (baterije od 71 kWh, autonomija 347 km), kao i e-tron Sportback 55 quattro sa 265 kW/408KS i 561 Nm (baterije od 95 kWh, autonomija 446 km).

Takođe, 80% kapaciteta baterija se na brzom punjaču može napuniti za oko pola sata.

Nakon premijere u Los Anđelesu, tržišni start je najavljen za proleće sledeće godine, pri čemu će na početku biti dostupna i limitirana Editon One verzija sa S line paketom i alu točkovima od 21 inča.
Cene u Nemačkoj startuju od 71.350 evra, za baznu verziju sa 313KS.
Ivan Mitić – Autoblog.rs