
Ford je svoju evropsku paletu proširio i Focusom EcoBoost Hybrid, koji dolazi sa 48V mild-hybrid tehnologijom.

U ponudi su u stvari dve verzije, obe sa 1,0 litarskim EcoBoost benzincem, pri čemu slabija varijanta ima 125KS a jača 155KS.

Kako navodi fabrika, verzija sa 155KS ima prosečnu potrošnju goriva od 4,1 l/100 km i emisiju CO2 od 93 grama po km (po NEDC ciklusu), što predstavlja smanjenje od 17 odsto u poređenju sa 1,5 litarskim EcoBoost benzincem sa 150KS i manuelnim 6-stepenim menjačem.

Focus modelske godine 2021 u gami ima i dizelaše (1,5 litarski EcoBlue sa 120KS i 2,0 litarski EcoBlue sa 150KS, u paru sa 6-stepenim manuelenim ili 8-stepenim automatskim menjačem), kao i standardni 1,0 EcoBoost benzinac sa 125KS bez mild-hybrid tehnologije.

Sem toga, tu je i novi Focus Connected paket sa SYNC 3 sistemom, navigacijim, adaptivnim tempomatom, bežičnim punjačem, zadnjom kamerom i parking senzorima. Takođe, novost predstavlja i digitalna instrument tabla kod nekih verzija.
Na kraju, 2021 Focus je dostupan i sa Titanium, Active, ST-Line i Vignale paketima, kao i sa izborom između tri karoserijska oblika (hečbek, limuzina i karavan).
Ivan Mitić – Autoblog.rs