
S paketom osveženja koja su u Hyundaiju pripremili za najsnažniji i30 stiže i ranije najavljeni novorazvijeni (opcioni) automatski menjač sa dva kvačila.
Hyundai je u februaru predstavio redizajnirano izdanje svog predstavnika u C segmentu, a sličan posao su sada uradili i na najsnažnijoj verziji koju "potpisuje“ njihovo N odeljenje.

Promene na karoseriji sportskog modela i30 N uključuju drugačije dizajnirane branike, redizajnirana kućišta prednjih i zadnjih LED svetala i veći difuzor, a redizajnirana je i maska hladnjaka. "Tačku na i“ predstavljaju nove 19-inčne aluminijumske felne uz Performance Package (standardno se inače dobijaju one od 18 inča).

Među najznačajnijim novostima je uvođenje u ponudu novorazvijenog 8-stepenog automatskog menjača sa dva kvačila iza čije kalibracije stoji N odeljenje (u ponudi je i dalje i 6-stepeni manuelni menjač).

Ispod prednjeg poklopca se krije dvolitarski četvorocilindarski turbobenzinski motor koji u standardnoj nudi 250KS i 353 Nm, odnosno 280KS i 392 Nm (u Performance Package verziji).
Obe verzie mogu do 250 km/h, dok i30 N Performance Package od 0 do 100 kim/h ubrzava za 5,9 sekundi.
Uz Performance Package ide i jači kočioni sistem (diskovi 360 mm umesto 345 mm koje ima standardna verzija).

Novi i30 N je takođe dostupan sa N Light sportskim sedištima (prednja imaju i grejanje), kožnim volanom sa grejanjem, Performance Blue šavovima, 10.25-inčnim ekranom osetljivim na dodir, uz Apple CarPlay i Android Auto.
Na kraju, u paleti su sledeće boje: Performance Blue, Polar White, Engine Red, Sunset Red, Shadow Gray, Dark Knight i Phantom Black
Izvor: Klix.ba / Netcarshow.com
Foto: Hyundai