
Nakon što su se pojavile špijunske fotografije prototipa s TCR specifikacijama u junu, Hyundai je sada i zvanično prestavio Elantru N TCR.
Elantra N TCR se pridružila rastućem Hyundaijevom motosport portfoliju koji uključuje i TCR verzije modela i30 N i Veloster N, a ne treba zaboraviti ni Veloster N ETCR sa električnim motorom i pogonom na zadnje točkove.

Elantra N TCR je već prešla 5.000 kilometara na testiranjima obavljenim na različitim stazama u Evropi, a iz Hyundaija kažu da testiraju sprint i endurance verziju.
Testiranja se vrše već tri meseca, a automobil će biti spreman za kupce do kraja ove godine.
Tokom razvoja Hyundai Motorsport je iskoristio znanje stečeno prilikom razvoja modela i30 N TCR i Veloster N TCR.

Elantru N TCR pokreće 2,0 litarski turbobenzinac preuzet od drumskih automobila, a veruje se da razvija oko 340 KS i 410 Nm obrtnog momenta. Uparen je sa 6-stepenim menjačem, a snaga se prenosi na prednje točkove.

Prema TCR pravilima, minimalna težina automobila mora da iznosi 1.265 kg uključujući vozača. Fotografije unutrašnjosti nisu objavljene, ali je definitivno ogoljena i sadrži sigurnosni kavez. Što se tiče eksterijera, tu su široki lukovi točkova, centralno postavljeni izduvni sistem i masivni zadnji spojler.
Hyundai razvija i drumski N model, koji će se naći iznad sportske N-Line verzije. Taj model će razvijati 275 KS.
Izvor: Klix.ba / Motor1.com
Foto: Hyundai