home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Porsche Panamera

Porsche je gamu obnovljene Panamere dopunio i najsnažnijom verzijom, što znači Panamerom Turbo S E-Hybrid (dostupna i u formi praktičnije Sport Turismo varijante).

Porsche Panamera

Panamera Turbo S E-Hybrid dolazi sa kombinacijom 4,0 litarskog twin-turbo V8 benzinca, elektromotora sa 100 kW/136KS i baterija od 17.9 kWh. Kombinovana snaga iznosi 699KS i 870 Nm, ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) traje 3,0 sekundi, a najveća brzina je 315 km/h.

Porsche Panamera

Ovde i podatak da domet u elektro modu iznosi 50 km (po WLTP-u).

Porsche Panamera

Takođe, u gami je i slabija Panamera 4 E-Hybrid, sa twin-turbo V6 benzincem i elektormotorom, uz 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom.

Porsche Panamera

Ova verzija ima kombinovanu snagu od 461KS, do 60 milja na sat/96 km/h stiže za 4,2 sekude i može do 280 km/h. Domet u elektro modu iznosi 56 km.

Porsche Panamera

Na kraju, pored ovih hibridnih varijanti za modelsku godinu 2021 je dostupna i Panamera 4S. Ovu verziju pokreće 2,9 litarski twin-turbo V6 motor sa 449KS, do 96 km/h ubrzava za 3,9 sekunde (sa opcionim Sport Chrono paketom) i postiže 295 km/h.

Porsche Panamera

Sve verzije Panamere za 2021. godinu standardno imaju Sport Design prednji deo sa većim otvorima za vazduh, a tu su između ostalog i doterana LED zadnja svetla, novi dizajn alu točkova od 20 i 21 inča, kao i set novih boja.

Porsche Panamera

Porsche Panamera

Tu su i Porsche Communication Management (PCM), pa bežični Apple CarPlay, volan nove generacije, sistem za održavanje vozila u saobraćajnoj traci, prepoznavanje saobraćajnih znakova, tempomat, Night Vision sistem, LED matrix prednja svetla, pomoć pri parkiranju, Head-up displej, adaptivno vazdušno oslanjanje, keramičko-kompozitne kočnice, revidirani Porsche Active Suspension Management (PASM) i Porsche Dynamic Chassis Control Sport (PDCC Sport), uključujući Porsche Torque Vectoring Plus.

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 3392



Komentari