
Ford Ranger pickup je u Evropi bio najprodavaniji kamionet 2020. godine. S ukupno 42.941 prodatim primerkom ostavio je iza sebe Toyotu Hilux s 25.331 komadom. Sada je Ford objavio da će svoj uspeh proslaviti lansiranjem novog limitiranog modela Ranger koji se bazira na vodećoj opremi Ranger Raptor.

Ranger Raptor Special Edition pokreće Fordov 2.0 litarski EcoBlue Bi-turbo dizelski motor EcoBlue Bi-turbo s 213 KS koji razvija 500 Nm obrtnog momenta, povezan s 10-stepenim automatskim menjačem koji deli sa sportskim automobilom Ford Mustang. Jedinstveni sistem upravljanja terenom Ranger Raptor omogućava vozačima da se nose s širokim rasponom terena i scenarija vožnje, uključujući Baja Mode - nazvan po poznatom pustinjskom reliju Baja 1000 - za optimalne terenske performanse.
Kako piše Tportal.hr, Ranger Raptor Special Edition biće proizveden u ograničenom broju kako bi se osigurala ekskluzivnost. To je u osnovi samo vizuelni paket za provereni i testirani Ranger Raptor, dodajući estetske nadogradnje iznutra i spolja. Ovaj model će se naći u prodaji širom Evrope od oktobra ove godine, kada će biti dostupan zajedno sa standardnim modelima kao što su: Ranger Raptor, Range MS-RT, Ranger Stormtrak i Ranger Wolftrak.

Najizrazitije vizuelne nadogradnje će biti dvostruke mat crne trkačke pruge s crvenim kontrastnim linijama, koje se protežu od poklopca motora preko krova do donjeg bočnog dela, zadnjih blatobrana i vrata zadnjeg utovarnog prostora. Širi lukovi točkova, zajedno s prednjim i zadnjim branicima, ručicama vrata i maskom hladnjaka, završeni su u mat crnoj boji, dok su prednje kuke za vuču u kontrastnoj crvenoj boji.

Ranger Raptor Special Edition biće dostupan u tri boje: Performance Blue plava, Conquer Grey siva i Frozen White bela. Unutar kabine ova verzija pruža malo sportskiji osećaj zahvaljujući crvenim šavovima na volanu, instrument ploči i oblogama vrata. Tu su i ekskluzivni model kože, presvlake i instrument ploča Raceway Grey siva, koja je dostupna samo u posebnom izdanju.

Sve od šasije do pogonskog sklopa ostaje nepromenjeno kod ovog posebnog modela, mada to i nije tako loše s obzirom na 150 mm širi trag točkova Ranger Raptora i 51 mm veću visinu vožnje u odnosu na serijski Ranger.
Izvor: Tportal.hr
Foto: Ford