
Prodrive je unapredio svoj trkački model Hunter da bi se takmičio na reliju Dakar 2022. godine, u skladu sa novim propisima za uravnoteženje performansi automobila sa pogonom na četiri i dva točka.
Doterivanje znači da će Hunter T1+, koji će se trkati sa timom Bahrain Raid Extreme, sada dobiti veće gume od 37 inča i felne od 17 inča, zamenjujući ranije korišćene od 32 inča. T1 sada ima i doterano oslanjanje, podignuto sa 280 mm na 350 mm, i širu karoseriju od 2,3 m.

T1+ je takođe dobio nove amortizere, jače kočnice i modifikovani diferencijal. BRX tim navodi da je skoro polovina karoserije vozila redizajnirana tako da odgovara novim propisima.
„Veliko nam je zadovoljstvo što su se organizatori pozabavili disparitetom u propisima između bagija i T1 vozila sa pogonom na sva četiri točka, gde su veće gume imale prednost na neravnim terenu“, rekao je Gus Beteli, direktor tima BRX.
„Mnogo smo naučili na debiju ove godine i sve ovo znanje smo uložili u poboljšanje automobila i verujemo da je naš novi Hunter T1+ značajan korak napred. Radujemo se povratku u Saudijsku Arabiju u januaru, gde ćemo ići na pobedu."
T1+ se proizvodi u sedištu kompanije Prodrive u Banburiju u Oksfordširu, a prva vožnja je najavljena za septembar.
Ivan Mitić – Autoblog.rs