
Francuska kompanija Citroën nastavila je saradnju s vodećim lifestyle magazinom ELLE, dodajući uzbudljivi paket opreme popularnom modelu C3.
Najnovije izdanje zapravo predstavlja nastavak saradnje koja je inicijalno započela 2018. godine. Uspeh nije izostao, jer je Citroën širom sveta plasirao više od 9.000 primeraka što je najavilo i naredne verzije. Slaveći dvadeseti rođendan, kompaktni Citroën je sjajno započeo aktuelnu sezonu s 49.000 prodatih vozila, što je dovoljno za visoko treće mesto u segmentu.
Saradnja kultnih francuskih brendova proizlazi iz zajedničkog razumevanja ženske mode, ali i društvenih problema. Dizajn nove C3 ELLE edicije inspirisan je trendovima koji su popularni među kupcima C “trojke”, poput mogućnosti individualizacije i unapređenog komfora.
Novi Citroën C3 ELLE standardno promoviše dvobojnu spoljašnost, s izborom dve nijanse krova – bele ili crne. Ekskluzivni novitet je dostupan u pet boja karoserije: Soft Sand, Polar White, Cumulus Grey,Platinum Grey i Perla Nera Black nijansi.
Posvećenost detaljima je vanserijska, pa je novi model takođe dekorisan ELLE oznakama. Jedinstveni stil se nastavlja u putničkom prostoru, s ambijentom koji dolikuje nesvakidašnjem izdanju. U prvom planu su nesumnjivo dvobojna Advanced Comfort sedišta koja ističu 'Light Prussian Grey' tkaninu. Po prvi put, Alcantara – koja se po pravilu nudi na premijum modelima – oplemenjuje elemente enterijera, što kompletira unikatni ambijent.
Sportski stil naglašavaju 17-inčne 'Vector' aluminijumske felne, zatamnjena zadnja stakla i hromiran okvir digitalne instrument table. Za kraj, tu je i kožni upravljač koji je deo standardne opreme. Nisu zapostavljeni ni savremeni sistemi, pa Citroën C3 ELLE ima kameru za vožnju unazad.
Novi Citroën C3 ELLE pokreće 1,2 litarski PureTech 83 benzinski motor, povezan s šestostepenim manuelnim menjačem. Kao alternativu francuski brend nudi 1,2 litarski PureTech 110 benzinski agregat uparen sa šestostepenom automatskom transmisijom.
Izvor: PR Citroen / Makina.rs