
Smart je u aprilu ove godine prikazao električni crossover Smart #1 koji je sada u Kini predstavljen i u sportskom Brabus dresu.
Smart #1 Brabus se od standardnog modela razlikuje po agresivnijem aero body kompletu (modifikovani branici, veliki zadnji krovni spojler, bočni pragovi), crvenim detaljima, alu točkovima od 19 inča, Brabus sportskom volanu, crvenim sigurnosnim pojasevima, novim presvlakama sedišta, kao i novim sportskim pedalama.

Standardni elektromotor od 272KS je zadržan na zadnjoj osovini, a dodatni motor od 156KS je ugrađen na prednjoj strani. Ukupna snaga sada iznosi 428KS, a pogon je na sva četiri točka.

Mada je težina ovakvog Brabusa porasla na 1900 kg, njegovo ubrzanje do 100 km/h traje manje od 4 sekunde (kineski mediji navode 3,7 s).

Smart #1 Brabus prvo dakle stiže na kinesko tržište (gde će prodaja početi na jesen), ali kasnije će biti ponuđen i na drugim tržištima.

Smart #1 se inače bazira na SEA platformi kineske kompanije Geely (sa kojom je Mercedes postigao dogovor o budućnosti marke Smart), uz napomenu da je dizajniran uz pomoć Mercedesa.
U pitanju je najveći Smartov model do sada (dužina 4270 mm, širina 1822 mm, visina 1636 mm, međuosovinsko rastojanje 2750 mm), uz najavu da je "velikodušno dimenzionisana" unutrašnjost dizajnirana za potrebe mladih porodica (serijski model ima pet sedišta).
Sa jednim punjenjem baterija od 66 kWh standardni model može da pređe 420-440 km (po WLTP-u), pri čemu će 10 do 80% kapaciteta na brzom punjaču moći da se dopuni za manje od 30 minuta.
Ivan Mitić - Autoblog.rs