home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Mitsubishi ASX

Mitsubishijev ASX se na evropskom tržištu pojavio još 2010. godine (za to vreme je doživeo više restilizacija), ali u japanskoj kompaniji su konačno pripremili naslednika.

Mitsubishi ASX

Ovo je međutim tek jedan od modela koji je Mitsubishi za evropsko tržište razvio u saradnji sa Renaultom pa praktično predstavlja novu verziju aktuelnog Renaultovog Captura (drugi novitet će inače biti novi Colt na bazi Renault Clia).

Mitsubishi ASX

Kako bilo, novi ASX se bazira na CMF-B platformi i proizvodiće ga Renaultova fabrika u Valjadolidu u Španiji, a u prodaji na evropskom tržištu će se naći od marta sledeće godine.

Mitsubishi ASX

Novi ASX se samo delimično razlikuje od Captura, pre svega što se tiče njegovog prednjeg dela sa drugačijom maskom i znakom japanske marke.

U vezi dimenzija, ASX je dugačak 4228 mm, širok 1797 mm i visok 1573 mm.

Mitsubishi ASX

Bazni model u opremi ima analognu instrument tablu sa ekranom od 4,2 inča. S druge strane, postoje i 7,0-inčni digitalni displej instrumenata ili verzija od 10,25 inča za top verziju. Standardni ekran infotainment sistema je od 7,0 inča, ali tu je opcioni 9,3-inčni ekran koji podržava bežični Apple CarPlay i Android Auto.

Mitsubishi ASX

Sve verzije novog ASX-a dobijaju sistem automatskog kočenja, upozorenje o napuštanju trake, prepoznavanje saobraćajnih znakova i pomoć pri parkiranju. Viši paketi opreme imaju i pomoć za mrtvi ugao, aktivno upozorenje o napuštanju trake i upozorenje o brzini, dok top verzija dolazi i sa prilagodljivim tempomatom i aktivnom asistencijom za praćenje trake.

Mitsubishi ASX

Što se tiče palete, novi ASX će se nuditi sa dva turbo benzinca, kao i sa Hybrid i Plug-in Hybrid opcijama.

Gama izgleda ovako:

– 1.0 litarski 3-cilindrični turbo benzinac sa 90KS i 160 Nm, uz 6-stepeni manuelni menjač

– 1.3 litarski 4-cilindrični turbo benzinac sa 138KS i 260 Nm uz 6-stepeni manuelni menjač, odnosno 156KS i 270 Nm uz 7-stepeni DCT menjač

 – Hybrid (HEV) 1.6 litarski benzinac i elektromotor sa ukupno 141KS i 148 Nm, baterija 1.3 kWh

– Plug-in Hybrid (PHEV) 1.6 litarski benzinac i dva elektromotora sa ukupno 160KS, baterije 10.5 kWh (vožnja u elektro modu 47 do 49 km)

Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 4075



Komentari