home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Pagani Huayra Codalunga

Svega pet primeraka Pagani Huayra Codalunga je kreirano do sada, ali nakon što su nove fotografije ovog savršenstva ugledale svetlost dana, italijanski virtuoz bez sumnje može računati na koju porudžbinu više.

Pagani je odlučio da napravi Condalungu nakon što je dvoje kupaca ovog brenda zamolilo za longtejl verziju Huayra serije. Lična divizija ovog brenda, Grandi Complicazioni, koja se bavi kreiranjem karoserija, bila je lično zadužena za dizajn ovog automobila, dok ovaj koji vidite u galeriji predstavlja drugu od pet jedinica. 

Pagani Huayra Codalunga

Na prvi pogled, moguće je pogrešno pomisliti da je ovaj Codalunga ofarban istom nijansom koja je korišćena prilikom originalnog lansiranja Huayra modela 2011. godine međutim, čitav eksterijer ovog italijanskog superautomobila zapravo je obložen ugljeničnim vlaknima. Pored toga, model je postavljen na srebrne točkove i poseduje kočiona klešta u boji roze zlata, gotovo se u potpunosti slažući sa eksterijernim tonovima ugljeničnih vlakana.

Pagani Huayra Codalunga

U međuvremenu, zadnji deo je ono što zapravo ističe Huayra Codalunga modele zahvaljujući trima sjajnim linijama od izloženih ukljeničnih vlakana, koje se protežu preko poklopca motora i zadnjih panela.

Pagani Huayra Codalunga

Zatim, tu je i enterijer, u koji je i ovoga puta Pagani kao i uvek uložio maksimalan trud kako bi kreirao nešto najprefinjenije na planeti. Veći deo putničke kabine, uključujući i velike segmente kontrolne table, transmisionog tunela, panela vrata, upravljača i sedišta, presvučenih u braon koži. Ostali akcenti koji se mogu videti širom enterijera, pa i centralnoj kontrolnoj tabli, kreirani su od poliranog aluminijuma, dok su mat karbonski delovi zaduženi za dodatno akcentovanje čitavog dizajna, sa ručicom za prenos brzina koja predstavlja njegovu centralnu tačku.

Codalunga model je za oko 360 milimetara duži od standardnog Huayra izdanja i napaja ga poznati šestolitarski AMG V12 agregat sa dva turbo punjenja, dobar za 840 KS i 1.100 Nm obrtnog momenta.

Izvor: Autoexclusive.rs

Foto: Pagani



čitanja : 256



Komentari