
Dallara je osvojila svoj prvi Indianapolis 500 1998. godine sa Edijem Čiverom za volanom IR8. U čast 25-godišnjice tog događaja kompanija je pripremila ograničeno izdanje za modele Stradale i EXP.
Livreja za ovu ediciju je kreirana u saradnji sa dizajnerskim studijom BorromeodeSilva, a sadrži 23 zvezde koje predstavljaju Dallarine pobede na Indi 500. „XXV“ predstavlja 25 godina od Čiverove pobede 1998. godine. Tu su i tamno siva sedišta sa alkantarom, nova grafika na kontrolnoj tabli, žuti detalji i silueta trkačkog automobila iz 1998. godine.

Dallara je takođe poboljšala performanse svog Stradalea za 2023. Svaki Stradale sada ima novi AMT robotizovani sistem menjača koji je izveden iz onog u EXP-u, kao i novi kočioni sistem i novi interkuler.
Stradale pokreće 2,3 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 400KS i 500 Nm obrtnog momenta, pogon je na zadnje točkove, a ubrzanje do 100 km/h iznosi 3,25 sekundi.
EXP je verzija Stradalea samo za stazu sa nekim velikim modifikacijama. EXP deli monokok od ugljeničnih vlakana sa Stradaleom, ali mu nedostaje krov. Dallara je izmenio dizajn da bi povećao potisnu silu, stvarajući 1250 kilograma pri maksimalnoj brzini od 290 km/h.

EXP takođe koristi 2,3 litarski četvorocilindrični motor, ali on u trkačkom automobilu raspolaže sa 492KS i 800 Nm obrtnog momenta. Pri tome treba imati na umu da automobil ima težinu od samo 890 kg.

Dallara će ograničiti proizvodnju na 25 jedinica za Stradale i EXP.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs