
Peugeot je i zvanično prikazao obnovljenu verziju krosovera 2008 i njegovo električno izdanje e-2008 (ovaj potonji zauzima nešto više od 17 odsto ukupne prodaje modela 2008 na evropskom tržištu).

Restilizacija je donela izmenjeni izgled prednjeg i zadnjeg dela, pri čemu revidirana prednja svetla pružaju više sportskog i agresivnog karaktera. Promene su takođe doživeli i prednja maska (sa novim korporativnim logom) i branici, kao i dizajn alu točkova od 16 do 18 inča.

GT verzije se razlikuju po farovima sa tri LED modula, a svi automobili dobijaju nova zadnja svetla sa horizontalnim LED letvicama ugrađenim u klaster.

I za unutrašnjost je predviđena modernizacija, pre svega što se tiče kvalitetnijih materijala i unapređenja infotainment sistema i opreme.

10.0-inčna i-Cockpit instrument tabla dobija grafičku doterivanje, dok se GT verzije ističu 3D ekranom. A u sredini sve verzije sada dolaze sa ekranom osetljivim na dodir od 10.0 inča za unapređeni infotainment sistem.
Peugeot je takođe dodao više funkcionalnosti u MyPeugeot aplikaciju. Sada omogućava vozačima iz 2008. da čuvaju digitalne kopije svih faktura za održavanje i šalju detalje o navigaciji u automobil sa svojih pametnih telefona pre putovanja.

Za Peugeot e-2008 je pripremljen snažniji elektromotor sa 115 kW/156KS (+ 20KS), dok će sa jednim punjenjem litijum-jonskih baterija od 54 kWh (ranije 50 kWh) autonomija sada iznositi 406 km (ranije 344 km). Punjenje 0 do 80 odsto kapaciteta na brzom punjaču inače traje 30 minuta.
Što se ostalih verzija tiče, navodi se dolazak 48-voltnog 1,2 litarskog blago hibridnog motora za koji Peugeot tvrdi da može da radi više od 50 odsto vremena kao EV, smanjujući potrošnju goriva za 15 odsto. Peugeot je najavio dve verzije ovog motora na početku 2023. godine, obe sa električnim motorom od 28 KS, uz šestostepeni menjač sa dvostrukim kvačilom, u paru sa 100KS i 136 KS verzijama 1,2 litarskog benzinca. Obnovljeni 2008 će dobiti samo snažniju verziju, i neće stići do 2024. godine, nekoliko meseci nakon ostatka asortimana.
U ponudi su i nehibridni 1,2 litarski PureTech 100 benzinac koji dolazi samo sa šestostepenim DIY menjačem, PureTech 130 koji je uparen sa šestostepenim manuelnim ili osmostepenim automatskim menjačem, kao i 1,5 litarski dizelaš sa 130 KS.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs