
Honda je u Evropi predstavila šestu generaciju svog najprodavanijeg SUV-a, CR-V, koji će po najavama podići standarde dizajna, praktičnosti i svakodnevne upotrebljivosti kada stigne na evropsko tržište kasnije ove godine.

CR-V će biti ponuđen sa izborom između hibrida (e:HEV) ili plug-in hibridnog pogona (e:PHEV). Obe varijante imaju 2,0 litarski četvorocilindrični benzinski motor koji je revidiran da poboljša efikasnost, prefinjenost i dinamičke performanse u čitavom opsegu.

e:PHEV
e:PHEV koristi iste lagane i snažne elektromotore kao i njegov e:HEV kolega kako bi obezbedio impresivno ubrzanje, brzo vreme punjenja i veoma konkurentan domet samo na električni pogon.
U stanju da pređe 82 km u električnom režimu, plug-in CR-V može da obavi većinu dnevnih putovanja samo na električni pogon. Kada je temperatura baterije na 25 stepeni, 100% stanje napunjenosti može se postići iz prazne baterije za samo 2,5 sata.
e:HEV
Hibridni CR-V će imati najnapredniju iteraciju brendovog nagrađivanog e:HEV pogonskog sklopa, prvi put viđenog u hečbeku Civic. Litijum-jonska baterija i dva kompaktna, lagana elektromotora kombinuju se sa benzinskim motorom za neprimetno prebacivanje između EV, hibridnog i benzinskog pogona, što ga čini idealnim za sve scenarije vožnje.

Honda nije precizirala da li će postojati razlika u snazi između dve varijante, ali će e:PHEV najverovatnije imati litijum-jonsku bateriju većeg kapaciteta u poređenju sa e:HEV. Potonji takođe dolazi sa AWD značkom na vratima prtljažnika što sugeriše da će doći sa Hondinim sistemom pogona na sve točkove.

Honda za unutrašnjost kaže da donosi vrhunski osećaj zahvaljujući materijalima poboljšanog kvaliteta. Model dolazi sa većim ekranom osetljivim na dodir od 9.0-inča, 7.0-inčnom digitalnom instrument tablom, dvozonskom kontrolom klime i Bose audio sistemom sa 12 zvučnika. Bbezbednosna oprema uključuje i novi Honda Sensing 360 paket.
Nova generacija CR-V-a je porasla u svim dimenzijama u odnosu na svog prethodnika, sa 40 mm dužim međuosovinskim rastojanjem koji je pogodovao unutrašnjem prostoru. Honda tvrdi da ima 16 mm više prostora za noge za putnike pozadi i 18% veći prtljažnik, dok zadnja klupa nudi osam nivoa podešavanja nagiba.
Tržišni start nove Honde CR-V u Evropi će uslediti kasnije ove godine, a cene će biti objavljene bliže lansiranju.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs