home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Smart #3

Smart je svoj prvi Sports Utility Coupe (SUC), nazvan Smart #3, predstavio još u aprilu na ekskluzivnom događaju brenda u Šangaju, dok će evropskoj publici biti prikazan sledeće nedelje na IAA sajmu u Minhenu.

Dizajn Smarta #3 predstavlja još sportskiju interpretaciju filozofije dizajna koju je kreirao Mercedes-Benzov globalni dizajnerski tim, uz zadržavanje najsavremenijeg povezivanja kao vodećeg principa. Sa lansiranjem Smarta #3, Smart ostaje veran svojoj originalnoj pionirskoj viziji istraživanja najboljih rešenja za buduću urbanu mobilnost.

Smart #3

Dirk Adelman, izvršni direktor Smarta za Evropu: „Ponosni smo što možemo da predstavimo naš prvi SUC, potpuno novi Smart #3. Kao električni pionir Smart je posvećen beskompromisnom kvalitetu iskustva i interakcije. Naš cilj je oduvek bio da odgovorimo na višestruke i promenljive potrebe za mobilnošću. Zato će Smart nastaviti da širi svoju porodicu proizvoda da bi ponudio niz automobila koji optimalno odgovaraju različitim grupama kupaca i životnim stilovima."

Smart #3

Dizajn Smarta #3 je definisan glatkim linijama i atletskim oblinama, sa ciljem poboljšanja njegovih aerodinamičkih performansi. Karoserija je dodatno naglašena brojnim dizajnerskim detaljima. Na prednjoj strani, smanjeni CyberSparks LED farovi su upareni sa prepoznatljivim „nosom ajkule“ i širokom maskom u obliku slova A. Sa strane, istaknuti dvobojni krov se susreće sa glatkom, kontinuiranom e-linijom koja povezuje A-stub i C-stub, stvarajući elegantnu sportsku siluetu. Spojler, C-stub i zadnji branik kombinuju se sa branikom da bi stvorili modernu zakrivljenost, dok zadnja svetla sa pikselizovanim elementima poboljšavaju vrhunski osećaj.

Smart #3

U unutrašnjosti, kokpit reafirmiše sportsku energiju modela sa kružnim oblicima koji podsećaju na usisnike turbine, ugrađujući obimne elemente u mirnu i elegantnu arhitekturu. Kontrolna tabla se neprimetno uliva u visoku konzolu, u kojoj se nalazi centralni kokpit, 12.8-inčni centralni ekran.

Kombinacija prirodnog svetla sa krova i veštačkog osvetljenja od višebojnog ambijentalnog osvetljenja dodatno poboljšava unutrašnju atmosferu.

Smart #3

Model je dugačak 4400 mm, širok 1800 mm, visok 1600 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2785 mm, pa je za 35 mm duži od Smarta #1 na čijoj SEA platformi se i bazira.

Smart #3 nudi još prostraniju unutrašnjost, a integrisani nasloni za glavu dodatno povećavaju udobnost vožnje i naglašavaju sportski koncept enterijera.

U međuvremenu, infotainment sistem, opremljen Beats zvučnim sistemom sa 13 zvučnika, dopunjuje avangardno iskustvo kabine.

Smart #3

Smart #3 će dolaziti u novim i uzbudljivim bojama, uključujući živopisnu Photon Orange Metallic i futurističku Electric Blue Matte, kao i novu Vibrant Brown unutrašnju varijantu.

Standardni Smart #3 dolazi sa jednim motorom i 200 kW/272KS, dok snažniji Smart #3 Brabus ima dva elektromotora sa ukupno 315 kW/428 KS.

Standardnom Smartu #3 je potrebno 5,8 sekundi za ubrzanje do 100 km/h, a Brabus modelu 3,7 sekundi. Najefikasniji, bazni Smart #3 ima domet od 455 kilometara po  WLTP-u, dok model sa dva motora prelazi 435 km.

DC brzo punjenje je navedeno na 150 kilovata, što omogućava punjenje od 10 do 80 procenata za samo 30 minuta.

Smart je za sajam u Mimhenu najavio i specijalnu ediciju opreme koja slavi 25 godina postojanja brenda. Baziran na vrhunskom Brabus modelu, 25th Anniversary Edition ima panoramski krov, unapređene LED farove, crvene detalje i posebna dvobojna, crno-bela kožna sedišta sa integrisanim naslonom za glavu.

Smart #3 25th Anniversary Edition

I model Brabus i oprema za 25th Anniversary će takođe ponuditi vrhunske unutrašnje karakteristike, uključujući ekran osetljiv na dodir od 12.8 inča sa 9.2-inčnom HD digitalnom instrument tablom, 10-inčni head-up displej i Beats audio sistem sa 13 zvučnika.

Smart #3 25th Anniversary Edition

Nakon prvog zvaničnog evropskog debija Smarta #3 na IAA Mobility sajmu, kompaktni SUV će se u Nemačkoj naći u prodaji pre kraja 2023. godine, dok će ostali kupci u Evropi moći da ga dobiju početkom 2024. Detalji o cenama nisu objavljeni.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1244



Komentari