
I Jeep Gladiator ulazi u modelsku godinu 2024 sa nizom modifikacija koja dodaju i sposobnost i vrednost popularnom pikapu srednje veličine.

Obnovljeni Gladiator je jedna od premijera ovogodišnjeg sajma automobila u Detroitu, pri čemu su za modsleku godinu pripremljene i verzije Mojave X i Rubicon X. Nadovezuju se na varijante Mojave i Rubicon dodavanjem kamere za terensku vožnju, čeličnih branika i prednjih sedišta obloženih kožom sa električnim podešavanjem u 12 smerova.
Druge dostupne verzije uključuju Sport i Willys.

Svi 2024 Gladiatori dobijaju inače doterane prednje maske, antene integrisane u vetrobransko staklo, 12.3-inčni infotainment ekran i bočne vazdušne zavese (za prvi i drugi red sedišta) kao standard.

Za ljubitelje staza, Jeep nudi svoju funkciju Trails Offroad koja pruža vodiče za više staza u okviru infotainment sistema. Uključena su šezdeset dva vodiča za staze, ali paket pretplate otključava još 3.000.

Dizajniran imajući na umu terensku vožnju, Gladiator ima preklopivo prednje staklo, tri izbora krova, dve različite opcije vrata (kao i mogućnost potpunog uklanjanja vrata) i četiri sistema pogona na sva četiri točka.

Za 2024. godinu, Jeep je dodao zadnji diferencijal sa blokadom i svoj režim vožnje Off-Road Plus na Willys verziji.

Pošto je Gladiatorova dizel opcija povučena sa 2023 Gladiator Rubicon FarOut Edition verzijom, jedini ponuđeni pogon je 3,6 litarski V6. Raspolaže sa 285 KS i može se naručiti sa 6-stepenim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem.
Takođe, očekuje se da će se plug-in hybrid Gladiator 4xe pridružiti liniji za 2024. godinu.
Prvi primerci će biti kod dilera do kraja godine, ali Jeep za sada nije objavio cene. Proizvodnja se odvija u Stellantisovoj fabrici u Toledu, Ohajo. Ista fabrika proizvodi i srodni Wrangler.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs