Istinska priča o uspehu sa preko 3 miliona prodatih jedinica od 1980. godine, Renault Master se sprema da krene na viši nivo sa potpuno novom generacijom koja je predstavljena na Solutrans sajmu u Lionu.
Novi Renault Master 4 lansira kombije sledeće generacije koji su efikasniji, 100% povezani i inovativni. Ovaj novi model je dizajniran za optimalnu upotrebu, omogućavajući mu da ide sve dalje i dalje, uz manje troškove i prilagođavajući se današnjim potrebama.
Zahvaljujući karoseriji u obliku "aerovana" i novom kočionom sistemu, novi Renault Master obezbeđuje uštedu u potrošnji od 21% za električnu verziju i 1,5 l/100 km za verziju sa unutrašnjim sagorevanjem.
U ponudi je dvadeset vezija, sa zapreminom od 11 do 22 m³ kod dostavnih varijanti.
U unutrašnjosti, novi Master ima novu kontrolnu tablu koja je više „automobilska“. Tome doprinosi tabla okrenuta ka vozaču. Ekran od 10 inča je standardan za sve verzije. Zapremina pretinaca dostiže 135 litara kombinovano, od panela vrata pa do pretinca za rukavice sa fiokom.
Povezivanje igra važnu ulogu i kod ovakvih vozila. Ekran od 10 inča nudi OpenR Link u celom opsegu. Kao i kod modela Megane E-Tech Electric, OpenR nudi Google aplikacije kao što su Google Maps ili glasovni asistent.
Takođe, tu je i 20 naprednih sistema pomoći vozaču.
Što se tiče palete motora; tu je pre svega Blue dCi dizelaš u verzijama sa 105, 130, 150 i 170 KS. Ovi motori će biti povezani sa klasičnim manuelnim menjačem, ali i sa novim 9-stepenim automatskim menjačem EAG9.
Renault će ponuditi i 100% električnu verziju Renault Master 4. Tačnije, biće ponuđene dve snage: 96 kW/130 KS ili 105 kW/143 KS, uz identičan obrtni moment od 300 Nm. Ova dva nivoa su povezana sa baterijom od 40 kWh i 97 kWh, što obećava WLTP domet od 180 do 410 km.
Takođe, Renault Master 4 će se u budućnosti nuditi i u verziji na vodonik (od 2025. godine).
Kao i prethodne generacije, proizvodiće se u fabrici Batili u Francuskoj, gde su postrojenja takođe redizajnirana za proizvodnju na nov i inovativan način.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs