
Novi Volkswagen Tayron sa sedam sedišta bi trebalo da se nađe u Evropi tokom sledeće godine kao naslednik penzionisanog Tiguana Allspace.
Novi Tayron prvo stiže na kinesko tržište, gde će se
prodavati kao Tiguan L Pro
(na slikama), i to sa izborom standardnih i sportskih R-Line stajling paketa.

U pitanju je globalni model, jer je planirano da se Tayron proizvodi u Nemačkoj (Volfsburg), Kini (Anting i Čangčun) i Meksiku (Peubla).
Kao i kod novog Tiguana, baziran je na novoj Volkswagen MQB-Evo platformi.
Tayon će biti dugačak 4735 mm, širok 1859 mm i visok 1682 mm, što ga čini 197 mm dužim, 17 mm širim i 43 mm višim od novog Tiguana. Tayron takođe dobija međuosovinsko rastojanje od 2791 mm, a koje je 111 mm duže od treće generacije Tiguana.
Težina praznog vozila iznosi 1790 kg.
U Kini će imati 2,0 litarski četvorocilindrični turbo benzinski motor sa 184 KS u osnovnoj formi i 217 KS u višim specifikacijama.
U Evropi će se verovatno nuditi sa izborom između 2,0 litarskog turbo benzinca ili 2,0 litarskog turbo dizel motora, oba sa 48V elektrifikacijom i sedmostepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom kao standardom.
Volkswagen je potvrdio da će takođe ponuditi izbor između dva Plug-in Hybrida koji nude 204 KS i 272 KS, sa dometom samo na struju od više od 100 km.
U zavisnosti od motora, kupci će takođe moći da biraju između pogona na prednje ili na sva četiri točka.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs