
BMW Serije 4 (Coupe i Cabrio) je upravo doživeo manje doterivanje, pri čemu je globalno lansiranje predviđeno za mart.

Automobili dolaze sa prednjim svetlima oštrijeg izgleda i dostupnim Laserlight zadnjim svetlima (potonja su standardna na M440i i imaju “atraktivnu trodimenzionalnu svetlosnu grafiku“).

Sem toga, tu su i novi točkovi od 19 inča i revidirana paleta boja koja uključuje Cape York Green metalik kao i Vegas Red metalik boje.


430i varijante imaju mat hromirane akcente, dok M440i ima novu sjajno crnu masku sa M oznakama. Sportska varijanta takođe ima crne završetke izduvnih cevi, kao i sjajno crne akcente koji zamenjuju prethodne Cerium Grey.

Pominje se i opcioni M Carbon Exterior Package za agresivniji izgled eksterijera.
Izmena ima i u kabini jer su automobili opremljeni novim volanima, standardnim sportskim sedištima, revidiranim ambijentalnim osvetljenjenjem i novim ventilacionim otvorima.

Ostale karakteristike uključuju iDrive 8.5 i zakrivljeni ekran.
BMW 430i ima 2,0 litarski četvorocilindrični turbo motor sa blagom hibridnom tehnologijom, a raspolaže sa 190 kW/258 KS i 400 Nm obrtnog momenta.
3,0 litarski redni šestocilindraš je predviđen za BMW M440i, uz blagi hibridni sistem koji može da obezbedi 8 kW/11 KS i 200 Nm obrtnog momenta „za više od 10 sekundi ukupno”. Pogonski sklop ima kombinovanu snagu od 288 kW/392 KS i 539 Nm obrtnog momenta.
Kompletnu ponudu kod Coupea čine verzije 420i, 430i xDrive, M440i xDrive, 420d, 430d xDrive i M440d xDrive.
Cene za Seriju 4 Coupe u Nemačkoj kreću od 52.900 evra, što je za skoro 2.000 evra više nego ranije.
Serija 4 Cabriolet će se u Nemačkoj nuditi u verzijama 420i, 430i xDrive, M440i xDrive, 420d, 430d i M440d xDrive, a cene startuju od 60.400 evra.
BMW M4 Coupe & M4 Cabrio
Za novu modelsku godinu su spremni i M4 Coupe i M4 Cabrio (kod ovog potonjeg krov se otvara za 18 sekundi pri brzinama do 50 km/h).

Uz manja doterivanja eksterijera i unutrašnjosti, pažnju ovde privlači M4 Competition xDrive sa 20 dodatnih konjskih snaga. To povećava snagu vrhunskog M4 na 390 kW/530 KS i 650 Nm (do 100 km/h stiže za 3,5 sekunde odnosno 3,7 sekundi kod Cabrioleta).

Maksimalna brzina je standardno ograničena na 250 km/h, iako će opcioni M Driver's Package to povećati na 290 km/h za Coupe ili 280 km/h za Cabrio.


BMW M4 Competition sa pogonom na zadnje točkove ima 510 KS, dok osnovni M4 nastavlja sa 480 KS. Osnovni M4 takođe zadržava svoj šestostepeni manuelni menjač kako bi oduševio puriste.

U vezi vizuelnih izmena, na prednjrem delu su redizajnirani farovi, a BMW kaže da je novi izgled funkcionalniji. Nova dnevna svetla dizajna „strelice“ služe kao pokazivači pravca.

I zadnja svetla su poboljšana, sa tehnologijom sa ograničenog izdanja BMW M4 CSL.

BMW M oznaka na poklopcu prtljažnika je sada oivičena srebrnom bojom, dok je okrugli okvir završen u sjajno crnoj boji. Tu je i novi set M Design grafike dostupan za haubu i poklopac prtljažnika.
U paleti je još jedna opcija M kovanih točkova u svetlo srebrnoj boji.

U unutrašnjosti je novi dizajn za standardni volan, koji ima ravnni donji deo, modifikovane prečke i crvenu traku na 12 sati.
BMW-ov zakrivljeni displej ostaje, a sastoji se od 12,3-inčne digitalne instrument table i 14,9-inčnog infotainment ekran, uz BMW operativni sistem 8.5.
Cene za novi BMW M4 Coupe u Nemačkoj počinju od 96.000 evra, model Competition košta najmanje 102.400 evra, dok je BMW M4 Competition xDrive dostupan od 107.300 evra.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs