home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
Fiat 500 Tributo Trepiuno

4. marta 2004. godine, povodom sajma automobila u Ženevi, Fiat je predstavio Trepiuno koncept, revolucionarni koncept urbane mobilnosti inspirisan legendarnim modelom 500 iz 1957. godine. Povodom 20-godišnjice ovog koncepta, Fiat je pripremio specijalni 500 Tributo Trepiuno.

Prihvaćen od strane javnosti i međunarodne kritike, mali automobil je te 2004. predstavljao „povratak u budućnost“, reinterpretirajući legendarni Fiat 500 iz 1957. godine u modernom izdanju.

Fiat 500 Tributo Trepiuno

Da bi proslavio 20-godišnjicu, Stellantis Heritage je sada kreirao 500 Tributo Trepiuno, koji će biti napravljen u ograničenom broju, a biće sertifikovani i prodati direktno od strane odeljenja u okviru projekta Reloaded By Creators.

Fiat 500 Tributo Trepiuno

Roberto Giolito, tadašnji šef naprednog dizajna Fiat grupe, a trenutno šef u Stellantis Heritage (Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Abarth) otkriva detalje novog Heritage projekta u video snimku.

500 Tributo Trepiuno je rođen na bazi aktuelnog Fiata 500 Hybrid, uz magičnu atmosferu koncepta Trepiuno iz 2004. godine, sa ciljanim intervencijama na unutrašnjoj i spoljašnjoj opremi, kao i na bojama i materijalima.

Spolja se ističe svojom belom metalik bojom, točkovima i Fiat logom sa plavom podlogom, dok su u putničkoj kabini dvobojna sedišta, okružena crveno-braon kombinacijom preuzetom sa konceptnog automobila iz 2004. godine. Kontrolna tabla je ukrašena originalnim crtežima Trepiuno koncepta, koji je tada napravio Giolito.

Fiat 500 Tributo Trepiuno

Svaki primerak će biti autentični kolekcionarski komad i biće praćen sertifikatom o autentičnosti.

„500 Tributo Trepiuno je naš omaž konceptu koji je odigrao ključnu ulogu u evoluciji Fiatove savremene istorije. I upravo da bi proslavili ovu veoma važnu godišnjicu, Heritage tim donosi na svet ograničen broj kolekcionarskih predmeta koji, bazirani na modernom 500 Hybridu, vraćaju neposrednost tog dizajna koji je bio prvi "veliki prasak" savremenog 500, autentična prekretnica i simbol italijanske kreativnosti i domišljatosti koja je ušla u kolektivnu maštu“, izjavljuje Roberto Giolito.

Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1214



Komentari