
Hyundai Ioniq 5 je pred početak proleća dobio seriju modifikacija sa ciljem da održi korak sa konkurentskim električnim modelima, uz jačanje svoje tehnološke ponude.
Jedno od unapređenja je dodavanje zadnjeg brisača sa sportskog Ioniqa 5 N. Nedostatak brisača na običnom Ioniqu 5 je bila jedna od pritužbi vlasnika, posebno u zemljama sa više kišovitih dana kao što je Velika Britanija.

Takođe, Hyundai je bateriju od 77 kWh kod Long Range verzije zamenio sa onom od 84 kWh iz Ioniqa 5 N.
Korejska firma tek treba da zvanično precizira kako ovo poboljšava domet, ali se očekuje da će doneti dodatnih oko 20 milja (32 km) između punjenja.

Na listi promena je i niz revizija šasije, a dodatna zvučna izolacija se brine za poboljšanje prefinjenosti.
Takođe su unapređeni bezbednosni sistemi, uključujući onaj koji detektuje da li su ruke vozača na volanu i pomoć pri održavanju trake.
Ioniq 5 je ovom prilikom dobio i blago doteranu rešetku masku na izmenjenom prednjem braniku (što doprinosi povećanju ukupne dužine za 20 mm, na 4655 mm) i proširenje zadnjeg spojlera za 50 mm.

Nova oprema N Line pruža sportskiji izgled, sa agresivnijim prednjim branikom i aluminijumskim felnama od 20 inča.

U unutrašnjosti se dobija i novo LED osvetljenje, a panel za kontrolu klime je prerađen kako bi se poboljšala upotrebljivost.
Novo dugme za prečice je prisutno na centralnoj konzoli, pružajući praktičan pristup često korišćenim funkcijama kao što su grejanje volana, grejanje sedišta i pomoć pri parkiranju.
Hyundai ne pominje nikakve promene na električnom pogonu sa jednim ili dva motora, koji raspolažu sa 125 kW/170 KS do 239 kW/325 KS u postojećem Ioniqu 5, dok Ioniq 5 N ima 478 kW/650 KS.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs