
Ineos je predstavio novu verziju Grenadiera, dizajniranu za specijalna vozila i LKV konverzije.
Ineos Grenadier Quartermaster Chassis Cab je baziran na postojećem pikapu, ali dolazi sa izmenjenim zadnjim delom, koji služi kao „prazno platno“ za različite kompanije.

Karoserija sa pet sedišta sa duplom kabinom i šasija su isti kao i kod Quartermaster pikapa. Isto važi i za međuosovinsko rastojanje, koje je 305 mm duže od Grenadiera Station Wagon.
Chassis Cab verzija olakašava Grenadieru da se pretvori u kamionet s ravnom platformom, kombi sa sandukom, specijalizovano vozilo za hitne službe ili kamper sa mogućnošću vuče od 3.500 kg.

Džordž Retklif, komercijalni direktor u Ineos Automotive, navodi: „U prvoj godini od lansiranja Grenadira već smo videli brojne specijalističke konverzije, posebno u hitnim službama kao što su vatrogasci, policija i spasavanje na kopnu, tako da je lansiranje ove verzije prirodan korak koji vodi našu ekspertizu za terensku vožnju u mnoge komercijalne oblasti kojima je potreban 4x4.”
Ineos Grenadier Quartermaster Chassis Cab nože da se dobije sa 3,0 litarskim šestocilindričnim benzinskim ili dizel motorima koji potiču iz BMW-a, a koji su isključivo upareni sa ZF osmostepenim automatskim menjačem.
Grenadier Quartermaster Chassis Cab će se proizvoditi u bivšoj Mercedesovoj fabrici u Hambahu u Francuskoj, odmah pored modela Quartermaster i Station Wagon. U Velikoj Britaniji cene kreću od 53.180 funti.
Priredio: Ivan Mitić - Autoblog.rs