home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA
IM L6

IM Motors, kineska marka automobila koja posluje kao filijala SAIC grupe, upravo je u prodaju stavila IM L6, električnu limuzinu aerodinamičnih linija, dostupnu u verziji opremljenoj sa solid-state baterijama. Čini se da je dugo očekivana tehnologija postala stvarnost.

Mnogi renomiraniji proizvođači obećavali su implementaciju baterije s čvrstim elektrolitom (SSB), ali prvi automobil koji zvanično s ovim tehnologijom ide u prodaju je kineski IM L6, piše Klix.ba.

IM L6

Baterija o kojoj je reč ipak izlazi iz proseka, jer ima kapacitet od 130 kWh. Kineska limuzina s njom navodno može da pređe 1.000 km prema kineskom homologacijskom ciklusu CLTC koji je, treba reći, nešto manje strog od evropskog WLTP-a.

IM L6

Osim kilometraže, IM L6, kao i svi kineski automobili, izaziva pometnju na tržištu zbog svoje cene. Verzija sa solid-state baterijom košta 42.500 evra. Pored toga, ulazna verzija sa standardnom baterijom Standard Max košta oko 29.600 evra, dok High Performance startuje s cenom od oko 38.600 evra.

IM L6

Novi kineski proizvođač objavio je da je model sa solid-state baterijom baziran na arhitekturi od 900 volti. Zahvaljujući tome, baterija, nazvana Lightyear, može se puniti snagom do 400 kW, obezbeđujući autonomiju od 400 km za samo 12 minuta punjenja.

Kompanija je objavila da baterija u stvari koristi tehnologiju s čvrstim elektrolitom, iako koristi elektrolit koji kombinuje tečenost s čvrstom komponentom. To sugeriše da je ova baterija bliža bateriji od 150 kWh koju koristi Nio, što je definiše kao polučvrstu, odnosno hibridnu komponentu.

IM L6

Osim baterija, IM L6 ima za cilj da ostavi trag na tržištu s nizom tehnologija najnovije generacije u pogledu infotainmenta i dinamike vožnje. Automobil je, na primer, opremljen Nvidia Orin čipom visokih performansi, ali je opremljen i aktivnom šasijom sa sva četiri upravljiva točka.

Ova 4,9 metara dugačka limuzina je dostupna u varijantama s jednim motorom različite snage (293, 337 i 408 KS) i varijantama s dva motora i s pogonom na sva četiri točka s ukupnom snagom od 787 KS.

Izvor: Klix.ba

Foto: Arhiva Autoblog.rs / IM Motors



čitanja : 440



Komentari