
Da li će MG3 Hybrid+ biti novi kralj pristupačnih mališana? Kombinacija cene i natprosečne serijske opreme bez sumnje je njegov najveći adut. Na prvi pogled, početna cena od 19.990 evra se čini značajno višom od Sandera, ali Kinezi zauzvrat nude više tehnologije. Uz prilično snažniji hibridni pogonski sklop od gotovo svih svojih konkurenata.
MG3 Hybrid+ (dugačak 411 cm) dostupan je u tri nivoa opreme, ali čak i u početnoj verziji ima 7-inčnu digitalnu instrument ploču u boji i veliki infotainment ekran od 10,25 inča. Navigacija je standardna, kao i integracija Apple CarPlaya i Android Auta. Uvek su prisutni i automatska klima, zadnji parking senzori, kamera za vožnju unazad, električni podizači stakala napred i pozadi, pomoć pri održavanju kolovozne trake i prilagodljivi tempomat.

MG3 je dostupan kao hibrid, što znači da 1,5 litarski benzinski motor sa 102 KS radi u tandemu s elektromotorom (100 kW) i drugim, manjim elektromotorom koji deluje kao starter i generator. To rezultira ukupnom snagom od čak 192 KS. Za poređenje, Toyota Yaris Hybrid ima hibirdni sistem sa 116 KS za 21.950 evra, dok za model sa 130 KS treba da se plati 29.507 evra. Uz to MG 3 standardno ima automatski menjač. Dakle, kao što je pomenuto, MG nudi vrlo solidan odnos između cene i nivoa opreme, piše Revija HAK.

Malo smo pregledali recenzije evropskih magazina i posebno nas je zanimao pogonski sklop. Automatski menjač u MG-u je poseban slučaj: ima samo tri stepena prenosa i dva kvačila, ali se u vožnji više oseća kao bestepeni menjač. Posebno kada lagano ubrzavate, MG3 ima puno snage na raspolaganju pri niskim obrtajima: pritisnite papučicu gasa i pogonski sklop Hybrid+ odmah reaguje lepo i linearno, bez nervoze. MG ubrzava od 0 do 100 km/h za 8 sekundi, a najveća brzina je170 km/h. Usput, redovno je moguće voziti samo na struju na kratkim udaljenostima, zahvaljujući bateriji od 1,83 kWh smeštenoj ispod zadnjih sedišta.
MG obećava stvarnu potrošnju od 4,4 l/100 km, a tokom prvih probnih vožnji kolega iz Velike Britanije prosek je bio oko 4,6-4,8 litara. MG ima i solidnu zvučnu izolaciju kabine dok je oslanjanje tiho. MG3 se vozi sasvim prijatno i može da se nosi s neravninama i kratkim neravninama na kvalitetan način.

Sedišta su dobra uprkos donekle kratkoj sedećoj površini, ali je podesivost upravljača mogla da bude bolja. Upravljač se može samo minimalno podešavati po visini, a ne i po dubini. U drugim delovima automobila količina prostora je vrlo razumna: zadnja sedišta su dovoljno prostrana za tri osobe, pod uslovom da nisu prevelika. Prostor za noge je prihvatljiv, prostor za glavu i ulazni okvir su korektni. U prtljažni prostor modela MG3 staje 293 l, što nije previše, a tu je iza Dacije Sandero (328 litara) i Volkswagen Pola (355 litara), ali je bolji od hibridne Toyote Yaris u koju možete ukrcati 286 litara.

Konačno, poređenje materijala (i završna obrada) MG3 u skladu je s onim što možete očekivati u ovom cenovnom segmentu. S ovom ponudom MG je uzburkao mnoge duhove, a videćemo kako će krenuti na evropskim tržištima. Ako možemo da sumiramo neku prosečnu ocenu testova u Velikoj Britaniji ona bi bila 4/5, što je zaista – vrlo dobro! Ili, kako u zaključku piše What Car?:
– Neki konkurenti su bolji u vožnji i imaju bolju unutrašnjost, ali jeftina cena, udobna vožnja, efikasan hibridni motor i standardni nivoi opreme MG3 čine vrlo privlačnim izborom među konkurentima u klasi malih automobila. Držali bismo se početnog nivoa opreme, ali ni najviši nivo opreme nije preskup.
Izvor: Revijahak.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / MG Motor
Video: What Car?