
Prvi korak je lansiranje direktne onlajn prodaje potpuno električnog SUV-a Lyriq. Prodaja će početi u Nemačkoj nakon što je ranije ovaj automobil predstavljen u Švajcarskoj, Švedskoj i Francuskoj.

Kako navodi Index.hr, Cadillac planira širenje i na britansko tržište u budućnosti. Dolaskom u Nemačku želi da konkuriše nemačkim premium rivalima poput Mercedesa i Audija jednostavnim dizajnom i cenama.

Američki proizvođač će probati za 80.500 evra pobediti konkurenciju tako što će ponuditi veću snagu (520 KS u odnosu na Mercedesovih 402) i domet (690 km u odnosu na Mercedesovih 594) u poređenju s Mercedesom EQE 500 čija cena je oko 100 hiljada evra.

Uprkos konkurentnoj ceni i karakteristikama kao što su napredna pomoć pri vožnji i kožna sedišta kao standard, početna prodaja u Evropi bila je spora, sa samo sedam registracija u prvom kvartalu.
Cadillacova strategija je usmerena na profitabilnost umesto volumena, naglašavajući vrednost.
Lyriq će biti izložen u ključnim nemačkim gradovima, uključujući Berlin, Minhen i Keln, s posebnim izložbenim salonima nazvanim Cadillac City u Frankfurtu i Hamburgu.
Cadillac se oslanja na direktnu onlajn prodaju umesto tradicionalne mreže distributera, verujući da ovaj pristup odgovara luksuznom brendu.
Izvor: Index.hr
Foto: Arhiva Autoblog.rs / Cadillac