
Nakon karavanskog ID.7 GTX Tourera prikazanog u martu, sportsku GTX verziju je sada dobio i ID.7 sedan.


Automobil ima dva elektromotora, što podrazumeva da prednji i zadnji motor zajedno imaju 250 kW/340 KS, a tu su i elektronska blokada diferencijala, pogon na sva četiri točka, sportski progresivni sistem upravljanja, jači stabilizatori i opcioni prilagodljivi sistem kontrole šasije. Postoji i ESC Sport režim ako vozači žele da se dodatno zabave.

Što se ubrzanja tiče, Volkswagen ID.7 GTX sedan do 100 km/h stiže za "manje od 6 sekundi."

ID.7 GTX je dobio i crne akcente visokog sjaja, izmenjeni zadnji difuzor, nove točkove od 20 inča kao standard (opciono i od 21 inča), GTX natpis, kao i IQ.Light LED matrix prednja svetla.
Treba pomenuti i Kings crvenu metalik boju.
Kupci će takođe moći da naruće sledeće boje: Glacier White Metallic, Scale Silver Metallic, Grenadilla Black Metallic i Moonstone Grey Solid.
Za unutrašnjost su predviđena „ergonomski dizajnirana sedišta“ sa GTX specifičnim dizajnom presvučena kombinacijom tkanine i ArtVelours Eco mikroflisa sa crvenim šavovima i crvenim GTX natpisima. U ponudi su i ergoActive prednja sedišta zajedno sa podešavanjem u 12 smerova i memorijskom funkcijom. Takođe nude funkcije grejanja i ventilacije i čine deo Interior Plus paketa koji takođe dodaje Harman Kardon audio sistem od 700 vati.

Ostale važne karakteristike uključuju 15-ični ekran osetljiv na dodir, head-up ekran proširene stvarnosti, novu IDA glasovnu pomoć sa integracijom ChatGPT-a, kao i Apple CarPlay i Android Auto. Takođe uključuje opcioni Park Assist Plus koji omogućava automatsko parkiranje, Connected Travel Assist koji uključuje pomoć u kolovoznoj traci, adaptivni tempomat, kao i autonomno kočenje u slučaju nužde i dinamički prikaz znakova na putu.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs