
Audi proširuje portfolio novog A6 sa dva plug-in hibridna modela koji kombinuju maksimalnu efikasnost i vrhunsku udobnost sa snažnim performansama.

I Audi A6 Avant e-hybrid quattro i A6 Sedan e-hybrid quattro mogu se naručiti u dva nivoa snage: sistemska snaga 220 kW i 270 kW. Nova generacija visokonaponske baterije u plug-in hibridima ima oko 45 procenata veći kapacitet od prethodnika. Kao rezultat toga, 25.9 kWh (neto 20.7 kWh) snage je dostupno za električnu vožnju.

Novi plug-in hibridni modeli nude još veću fleksibilnost i efikasnost kombinujući najbolje od električne vožnje sa prednostima motora sa unutrašnjim sagorevanjem. Kupci mogu birati između Avanta i Sedana, oba modela imaju dugo međuosovinsko rastojanje, izduženu haubu i širok trag – što stvara snažan i prepoznatljiv izgled. Dok A6 Sedan e-hybrid quattro zrači elegancijom, Avant izražava dinamičan izgled sa svojim zadnjim delom, bočnim aerodinamičkim panelima i spojlerom na ivici krova. Oba modela pokazuju snažno prisustvo zahvaljujući upečatljivim zadnjim svetlima, širokoj svetlosnoj traci i Audi prstenovima postavljenim visoko.

Novi Audi A6 Avant e-hybrid quattro i Audi A6 Sedan e-hybrid quattro su dostupni u dva nivoa snage. Vozila pokreće 2.0 TFSI motor snage 185 kW (252 KS) i elektromotor koji isporučuje do 105 kW. U verzijama sa 270 kW i 500 Nm obrtnog momenta, Avant i Sedan mogu ubrzati od 0 do 100 km/h za 5,3 sekunde. Sa 220 kW i 450 Nm obrtnog momenta, vozila mogu ubrzati od 0 do 100 km/h za 6,0 sekundi. Sve varijante mogu dostići maksimalnu brzinu od 250 km/h.

Srce plug-in hibridne tehnologije je visokonaponska baterija: Audi je povećao njen kapacitet na 25.9 kWh (neto 20.7 kWh), što je dobitak od oko 45 procenata u poređenju sa prethodnikom. To znači da i Avant i Sedan mogu da pređu više od 100 kilometara isključivo na električnu energiju. Maksimalna snaga AC punjenja sada je 11 kW. Ako je baterija potpuno prazna, potrebno je samo 2,5 sata da se napuni do 100 procenata.

A6 e-hybrid radi na električnu energiju što je duže moguće da bi u potpunosti iskoristio raspoloživo napunjenost baterije do vozačevog odredišta.

Sistem upravljanja hibridom novih modela je dizajniran za efikasnost, fleksibilnost i maksimalnu udobnost za kupce i zato automatski bira optimalnu strategiju rada. Sistemu su dostupna dva režima rada: „EV“ i „hybrid“. U EV režimu, plug-in hibridni modeli rade na električnu energiju. U hibridnom režimu, sistem upravljanja hibridom održava određeni nivo napunjenosti po potrebi da bi se sačuvalo dovoljno električne energije za kasniju upotrebu. Pored automatskog hibridnog režima, željeni nivo napunjenosti može se pojedinačno odabrati pomoću digitalnog klizača.

Sa sistemskom snagom od 220 kW, A6 Sedan e-hybrid quattro počinje od 65.800 evra u Nemačkoj, dok A6 Avant e-hybrid quattro počinje od 68.300 evra. Za viši nivo snage sa 270 kW, cene počinju od 75.050 evra za Sedan i 77.550 evra za Avant, pri čemu dva vrhunska modela dolaze sa veoma sportskom standardnom opremom: S line opremom za enterijer i eksterijer, sportskim vešanjem, većim točkovima i crvenim kočionim čeljustima.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Audi