
Preko 55 miliona primeraka modela Corolla je prodato od njenog predstavljanja 1966. godine, što je čini najprodavanijim automobilom na svetu i merilom za pouzdanost. Svestrana nova Corolla Cross ispunjava to slavno nasleđe sa praktičnošću prilagođenom porodicama, naprednom tehnologijom - uključujući Toyotin hibridni sistem pete generacije, ključni element od lansiranja modela 2022. godine - i Toyota T-Mate bezbednosnim funkcijama.

Rafinirani novi izgled je posebno prilagođen željama evropskih kupaca. Prednja maska u obliku saća ne samo da ostavlja stilski, sofisticirani utisak, već služi i za poboljšanje protoka vazduha do motora. Nova tehnologija adaptivnih dugih svetala (AHS) u visokom nivou opreme obezbeđuje optimalnu vidljivost. Redizajnirana zadnja svetla imaju peraja, koja doprinose stabilnosti i kontroli vozila poboljšanjem aerodinamičkih performansi. Reljefni logo Corolla Cross na zadnjem delu naglašava jedinstven, istaknut identitet, dok robusni 18-inčni aluminijumski točkovi stvaraju snažniji stav.

Unutar prostrane kabine, moderan, osvežen dizajn uključuje novu ručicu menjača i veću centralnu konzolu, što donosi praktična ažuriranja poput dodatnog prostora za odlaganje pametnih telefona, klizne kutije za odlaganje i revidiranog dizajna držača za čaše. Najnovija tehnologija bežičnog punjenja je uključena kao standard. Povezivanje sa Androidom i brzina punjenja su značajno poboljšani (1,5 puta brži), sada odgovarajući nivoima Apple CarPlay-a.

Toyota Smart Connect multimedijalni i info-zabavni paket sa 10,5-inčnim ekranom osetljivim na dodir visoke definicije je uključen kao standard, dok je 12,3-inčni potpuno digitalni klaster standardan u svim paketima opreme na većini evropskih tržišta. Unapređeno ambijentalno osvetljenje plus grejanje volana i sedišta nude se u višim paketima opreme.
Putnici mogu uživati u udobnijoj i mirnijoj vožnji zahvaljujući poboljšanjima u tri različite oblasti. Tiša kabina je postignuta zahvaljujući upotrebi materijala sa visokim prigušivanjem na spoju krova, što smanjuje buku od kiše i puta, dok dodatni materijal na zadnjem području smanjuje buku i vibracije za putnike pozadi. U višim paketima opreme, novi troslojni unutrašnji prigušivač minimizira buku motora.
Toyota Corolla Cross se nudi u specifikaciji Hybrid 140 ili Hybrid 200, pružajući svestranost i efikasnost hibrida sa izborom nivoa performansi i nudeći praktičnu ulaznicu u elektrifikaciju koja dopunjuje Toyotin višestruki pristup ka ugljeničnoj neutralnosti.
U specifikaciji inteligentnog pogona na sva četiri točka (AWD-i), najnovija Corolla Cross ima i novi režim Snow Extra, koji poboljšava stabilnost i kontrolu na putevima prekrivenim snegom. Verna karakteru SUV vozila Corolle Cross, režim Snow Extra održava vozilo na pravom putu tokom ubrzanja, usporavanja, kočenja, skretanja i promene trake koristeći zadnji motor kako bi se sprečilo proklizavanje točkova i održao prianjanje, dajući vozaču intuitivnu kontrolu, čak i u surovim zimskim uslovima.

U još jednoj prekretnici za novu Corollu Cross, prvi put se uvodi GR SPORT nivo opreme, donoseći agilnije, brže i zabavnije iskustvo vožnje, kao i prepoznatljive vizuelne detalje. Potpuno mašinski obrađeni crni aluminijumski točkovi od 19 inča, poseban dizajn prednje maske i sjajni crni Toyotin logo stvaraju smeo spoljašnji izgled, dostupan u ekskluzivnoj dvobojnoj šemi boja Storm Grey. Unutra, sedišta presvučena BRINNAUB-om, sintetičkom kožom, imaju GR logotipe i crvene šavove za dinamičan, sportski osećaj.

Vešanje je podešeno i spušteno za 10 mm za GR SPORT nivo, dok podešavanje servo upravljača doprinosi zanimljivom i uzbudljivom iskustvu vožnje. Jedinstveni Sport režim - implementiran po prvi put - omogućava brži odziv, a za veću stabilnost i kontrolu u zimskim uslovima, Snow Extra režim je takođe uključen u GR SPORT verziju.

Povišen nivo bezbednosti i praktičnosti dolazi kao standard preko Toyota T-Mate sistema, koji uključuje ažuriranja putem interneta. On kombinuje treću generaciju Toyota bezbednosnog sistema (Toyota Safety Sense) sa dodatnim naprednim sistemima za pomoć u vožnji i parkiranju.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs
Izvor: Toyota