
Tačnije, Rex EREV je dostuoan sa onim što Subaru naziva e-Smart hibridnim pogonskim sklopom. Zadržava 1,2 litarski motor, ali se ovaj motor sada koristi za produženje dometa. Sam motor isporučuje 60 kW/80 KS i 105 Nm obrtnog momenta, dok jedan elektromotor koji pokreće točkove ima 78 kW/105 KS i 170 Nm.
Subaru nije objavio nikakve detalje o bateriji.

Prema navodima kompanije, ova nova verzija Rexa troši samo 3,5 l/100 km.
Faktor koji doprinosi efikasnosti SUV-a je njegova težina, koja iznosi samo 1.060 kg ili 1.070 kg u zavisnosti od specifikacije, navodi Carscoops.

Subaru će prodavati Rex sa produženjem dometa u G-Hybrid i Z-Hybrid verzijama. G-Hybrid verzije će standardno dolaziti sa točkovima od 16 inča, dok će Z-Hybrid imati veće točkove od 17 inča.

Cene u Japanu počinju od 2.015.000 jena (12.1300 evra) i dostižu najvišu cenu od 2.608.100 jena (15.665 evra) za top varijantu.
Priredio: Ivan Mitić – Autoblog.rs